پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/20 13:46
کریستیانو رونالدو
کد خبر: 16688

رونالدو اشک مادرش را درآورد | عکس

مادر کریستیانو رونالدو در استادیوم اولدترافورد حاضر شده و بعد از درخشش فرزندش احساساتی هم شد.

به گزارش رصد ورزشی: بازگشت کریستیانو رونالدو  به ترکیب منچستریونایتد بعد از 13 سال به بهترین شکل ممکن برای این ستاره پرتغالی پیش رفت و او موفق شد در جریان برتری 1-4 و شیرین شیاطین سرخ برابر نیوکاسل، یک بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم دروازه حریف را باز کند.

اما چند روز قبل بود که کریستیانو رونالدو  در مصاحبه ای مدعی شد علاقه ای به حضور مادرش در استادیوم ندارد و نمی خواهد او تحت فشار عصبی قرار بگیرد. ستاره پرتغالی مدعی شد حتی مادرش را از تماشای بازی‌های حساس نیز منع کرده و در حین برگزاری بعضی مسابقات از او می خواهد که به پیاده روی برود.

اما این اتفاق امروز رخ نداد و ماریا دوس سانتوس آویرو امروز در استادیوم اولدترافورد حضور یافته و بعد از به ثمر رسیدن گل اول کریستیانو رونالدو  به شدت احساساتی شد. مادر این بازیکن پرتغالی نتوانست خود را کنترل کند و بعد از گل اول رونالدو اشک ریخت. باید دید آیا او با این شرایط در بازی های بعدی یونایتد حضور پیدا خواهد کرد یا خیر.

کریستیانو رونالدو

یکی از مهمترین انتقال های سالیان اخیر در تابستان امسال رخ داد و کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از یوونتوس به تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگشت. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره پرتغالی رخ داد که ابتدا گفته می‌شد منچسترسیتی مقصد جدید این بازیکن خواهد بود اما رونالدو نهایتا تصمیم گرفت به تیم محبوب خود بازگردد.

رونالدو امروز و بعد از بازگشت به منچستریونایتد اولین بازی خود را برای این تیم، آن هم در ورزشگاه پر از تماشاگر اولدترافورد انجام داد؛ مسابقه ای که اتفاقا خاطره انگیز شد و رونالدو موفق شد دو بار برای منچستریونایتد گلزنی کند و زمینه ساز پیروزی تیم اوله گونار سولسشر شود.

فوق ستاره پرتغالی بعد از درخشش در اولین مسابقه خود برای منچستریونایتد پستی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "بازگشت من به اولدترافورد فقط یک یادآوری کوتاه بود که چرا این ورزشگاه به تئاتر رویاها معروف است. برای من، این مکان همیشه جادویی بوده است که در آن می توانید به هر چیزی که فکر می کنید دست یابید. در کنار همه هم تیمی هایم و با حمایت شگفت انگیزی که همیشه از سکوها دریافت می کنیم، با اعتماد به نفس و خوش بینی راهی پیش رو داریم که همه در پایان آن جشن خواهیم گرفت. افتخار می کنم که برگشتم. حضور در یونایتد و بازی در لیگ برتر، اما مهمتر از همه، خوشحالم که به تیم کمک کردم!"

ماجرای اختلاف مادر و خواهر رونالدو با نامزد رونالدو

مادر و خواهر کریستیانو رونالدو، بار دیگر باعث دلخوری جورجینا رودریگس، نامزد کریس شده اند.

این اتفاق در جریان آخرین بازی تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس رخ داد و خانواده کریس برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بودند. بعد از به ثمر رسیدن یکی از گل های پرتغال، مادر و خواهر کریس، در شرایطی که جورجینا بین این دو نفر نشسته بود، برای شادی یکدیگر را درآغوش گرفتند و جورجینا را تنها گذاشتند.

بعد از گل به خودی جورو بود که مادر و خواهر کریس به نشانه شادی از جای خود برخاستند و همدیگر را در آغوش گرفتند و این درحالی بود که جورجینا بین این دو نفر، روی صندلی اش نشسته بود.

این اولین باری نیست که اخباری در مورد ارتباط نه چندان خوب نامزد کریس با خانواده او منتشر می شود.

طبق گزارش منتشره در کورئیو دا مانیا، مادر کریس از ارتباط پسرش با جورجینا راضی نیست. این درحالی است که جورجینا باردار است و به زودی کریس را برای چهارمین بار پدر خواهد کرد. گویا انتخاب نام این نوزاد، دلیل اختلاف اخیر جورجینا و مادر کریس بوده است. در اواخر ماه سپتامبر اعلام شد که فرزند کریس و جورجینا دختر است و مجله پرتغالی TVMais اعلام کرد که این زوج جوان قصد دارند دخترشان را جورجینا نام بگذارند و اسم او را دلورس (نام مادر کریس) نخواهند گذاشت.

این درحالی است که طبق گزارش کوریئو دا مانیا، کریس دوست داشت تا برای قدردانی از زحمات مادرش، نام او را برای دخترش برگزیند ولی در نهایت اعلام شد که نوزاد در راه، نام مادر خودش، جورجینا را خواهد داشت.

این روزها کریس و جورجینا اولین سالگرد آشنایی شان را جشن می گیرند. اولین بار مجله اولا، تصاویری اختصاصی از کریس و جورجینا را در سفرشان به پاریس و بازدید از دیزنی لند منتشر کرد و از رابطه کریس با این دختر اسپانیایی پرده برداشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p56qd