پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/02/22 00:14
کد خبر: 15913

خبر شوکه کننده درباره پرسپولیس در آستانه دربی

جواد منافی زاده از لحظات سخت پرسپولیس در بازی اخیر گفت.

به گزارش رصد ورزشی : جواد منافی در خصوص تساوی پرسپولیس و سپاهان در اصفهان گفت: این بازی برای هر دو تیم سخت و حساس بود. در 20 دقیقه اول شاهد یک بازی درگیرانه بودیم و دروازه‌ها تهدید نشد اما در ادامه هر دو تیم چند موقعیت داشتند که در این زمینه کفه ترازو به سمت پرسپولیس سنگین‌تر بود. سپاهان در این نیمه دنبال سانتر از جناحین بود تا به پرسپولیس گل بزند اما پرسپولیس به خوبی روزنه‌ها را بسته بود، سپاهان هم تلاش کرد تا به پرسپولیس کم موقعیت بدهد هر چند در نیمه دوم شرایط بازی فرق کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی سرعت بیشتری داشت و پرسپولیس به گل هم رسید، شاگردان یحیی گل‌ محمدی می‌توانستند این برتری را حفظ کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. گل سپاهان هم روی خوش شانسی این تیم به ثمر رسید که ضربه بازیکن حریف بعد از برخورد به سیامک نعمتی وارد دروازه شد. در مجموع پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و حتی می‌توانست بازی را دو بر صفر کند اما این مساوی هم چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. هر دو تیم در این بازی جنگیدند و در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم.

منافی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌هایی فشرده انجام داد و شرایط آب و هوایی کشور هند هم وضعیت این تیم را سخت‌تر کرده بود. از طرفی تیم بعد از بازگشت به ایران چند روز به قرنطینه رفت، پرسپولیس واقعا وضعیت سختی در این مدت داشت و با این شرایط سنگین تساوی در اصفهان اصلا نتیجه بدی برای پرسپولیس نبود. سرخپوشان در شرایطی در اصفهان به تساوی رسیدند که واقعا بازی‌های سنگینی را در لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته بود و این تساوی چیزی از ارزش‌های تیم کم نمی‌کند.

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس در خصوص دیدار با استقلال، آن هم در شرایطی که پرسپولیس شاید نفراتی مثل کنعانی‌زادگان و عالیشاه را در اختیار نداشته باشد، تصریح کرد:‌ هر دو بازیکن جزو نفرات موثر تیم هستند و پرسپولیس در این شرایط به آنها نیاز دارد. غیبت کنعانی‌زادگان و عالیشاه در دربی اتفاق خوبی نیست و امیدوارم آنها به این بازی مهم برسند. دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست، استقلال هم تیم خوبی است که از لحاظ بازیکن وضعیت خوبی دارد ولی پرسپولیس از لحاظ فنی تیمی است که در سطح بالایی قرار دارد و امیدوارم این تیم در نهایت برنده دربی باشد.

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8mv8