پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/28 00:15
کد خبر: 15818

جنجال شیمبا و دانشگر در آزادی

برخورد لوسیانو پریرا مهاجم فولاد با محمد دانشگر منجر به جنجالی کوتاه در استادیوم آزادی شد.

در دقیقه 49 دیدار استقلال و فولاد، شاگردان نکونام صاحب یک موقعیت شدند که ضربه آنها به مدافعین آبی پوشان برخورد کرد و در نهایت به وریا غفوری رسید. در حالیکه هنوز بازیکنان فولاد با تعداد بالا درون محوطه جریمه استقلال حضور داشتند، پاس غفوری به دانشگر رسید و او محکم به زیر توپ زد تا دروازه تیمش باز نشود.

اما در حالی که شیمبا مهاجم فولاد برای تصاحب توپ به سمت دانشگر هجوم برده بود، پس از اینکه مدافع استقلال به زیر توپ زد، با دانشگر برخورد کرد که مدافع استقلال به روی زمین افتاد و از درد به خودش می پیچید.

پس از این صحنه بازیکنان استقلال دور شیمبا حلقه زدند و معتقد بودند داور باید علاوه بر اعلام خطا به سود آنها، شیمبا را به دلیل برخورد با دانشگر با کارت زرد جریمه کند.

اما کمیل غلامی داور این دیدار پس از مشورت با حمید حاج ملک داور پشت دروازه نه تنها به شیمبا کارتی نشان نداد بلکه حتی خطای او را اعلام نکرد تا یک پرتاب اوت نصیب فولادی ها شود.

در زمانی که بازیکنان استقلال شیمبا و داور را دوره کرده بودند، بازیکن فولاد از واکنش دانشگر سخت متعجب بود و اعتقاد داشت برخوردی با مدافع استقلال نداشته است که البته تصاویر تلویزیونی نشان داد که حق با اوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raejb