پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/11 15:35
کد خبر: 15590

رونالدو اینگونه از یوونتوس جدا می‌شود!

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارد.

 

تساوی برابر ورونا باعث کاهش شانس های کسب عنوان قهرمانی در سری آ برای یوونتوس شده است. تصاویر دوربین ها حاکی از عصبانیت کریستیانو رونالدو بعد از باز شدن دروازه این تیم در این مسابقه بود و نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد این ستاره پرتغالی چندان باروحیه نبوده و سرحال به نظر نمی رسد.

شکست 1-2 برابر پورتو در لیگ قهرمانان شانس صعود یوونتوس به دور بعد را کاهش داده و بیانکونری هشت روز دیگر باید در تورین پذیرای این تیم پرتغالی باشد. کریستیانو رونالدو این هفته بعد از تساوی مقابل ورونا بر خلاف بازی های گذشته دیگر در شبکه های اجتماعی فعالیت نداشته و بازیکنان یوونتوس را به تلاش بیشتر تشویق نکرد.

به نظر می رسد خود کریستیانو رونالدو نیز ازعملکرد یوونتوس رضایت نداشته و نسبت به کسب موفقیت در ادامه فصل چندان خوش بین نیست. یوونتوس برای حفظ این ستاره پرتغالی در فصل بعد چاره ای چز بازگشت برابر پورتو و صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان ندارد و یک حذف زودهنگام دیگر احتمال جدایی کریستیانو رونالدو را افزایش خواهد داد. قرارداد این بازیکن تابستان دو سال دیگر تمام می شود و ادامه ناکامی ها ممکن است رونالدو را مجاب به جدایی از یوونتوس بعد از سه فصل بکند. بیانکونری در این سه فصل با کریستیانو رونالدو حتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم نرسیده و خرید این بازیکن نیز درد این باشگاه را دوا نکرده است.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2raeam