چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/09 07:06
کد خبر: 15353

عکس جانسوز پدر مهرداد میناوند در تشیع پسرش+عکس

در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد. در ادامه عکس پدر مهرداد میناوند را مشاهده میکنید.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود مراسم تشییع پیکر مرحوم مهرداد میناوند روز جمعه برگزار خواهد شد، با رضایت و نظر خانواده آن مرحوم مراسم تشییع امروز پنجشنبه در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد. 

خانواده میناوند از مردم درخواست کردند به دلیل شرایط حاد کرونایی از حضور در بهشت زهرا خودداری کنند.

 

 

 

ماجرای کرونای مهرداد میناوند

مهرداد میناوند چندی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شد و باتوجه به درگیری 80 درصدی ریه اش، خیلی زود به آی سی یو رفت تا نگرانی طرفدارانش و اهالی فوتبال را متوجه خود ببیند.

دو روز پس از بستری شدن، تیم پزشکی برای حفظ او مجبور شد که با داروی بیهوشی وی را به خواب عمیق ببرد و بعد با شستشوی ریه و اقدام های تهاجمی، سلامتی این پیشکسوت فوتبال ایران را بازیابد. روز جمعه سطح اکسیژن خون میناوند به بالای 80 درصد افزایش یافت تا امیدواری درباره او بیشتر شود اما متاسفانه میناوند نتوانست برابر کرونا مقاومت کند.

این در حالی است که حتی گفته می‌شد قرار است با بهبود حال او، بیهوشی مصنوعی نیز از بین برود و کم کم وی به شرایط عادی برگردد اما ناگهان دوباره سطح اکسیژن خون کاهش یافت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ayxzk