سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/06 14:32
کد خبر: 15288

رئال مادرید جانشین زیدان را انتخاب کرد

​جولیان ناگلسمان، سرمربی آلمانی لایپزیش مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

به نظر می رسد صبر فلورنتینو پرز از نتایج این فصل رئال مادرید سر آمده و باشگاه رئال مادرید قصد ادامه همکاری برای فصل بعد با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار خود را ندارد. رئال مادرید در فصل جاری وداعی غیرمنتظره با گوپا دل ری داشت، در لالیگا نیز در صورت پیروزی اتلتیکومادرید در بازی عقب افتاده 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در لیگ قهرمانان نیز کسی شانس چندانی برای قهرمانی آنها قائل نیست.

اما نشریه آلمانی و معتبر بیلد ساعتی قبل مدعی شد مدیران رئال مادرید قصد دارند برای توافق با جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان و آلمانی لایپزیش وارد عمل شوند. این نشریه در گزارشی فاش کرد تماس هایی بین باشگاه اسپانیایی با ناگلسمان برقرار شده و آنها از این سرمربی جوان خواسته اند از تابستان هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد.

این در حالیست که رئال مادرید در تابستان 2018 نیز برای توافق با جولیان ناگلسمان اقدام کرده بود که در آن مقطع سرمربی آلمانی تمایلی به رفتن به برنابئو نشان نداد. اما حالا و با کسب تجربه بیشتر، ممکن است ناگلسمان این بار پیشنهاد رئال مادرید را قبول کرده و در تابستان بعدی با این تیم به توافق دست یابد.

رئال مادرید در سالهای اخیر در بازار نقل و انتقالات چندان فعال نبوده و برخی معتقدند زیدان ابزار لازم برای موفقیت در این تیم را در حال حاضر در اختیار ندارد. البته بی تردید در صورت موفقیت رئال مادرید در یکی از دو جام پیش رو یعنی لیگ قهرمانان یا لالیگا، زیرو فصل بعد هم در رختکن این تیم ماندگار خواهد شد.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p59nr