پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/06 14:28
کد خبر: 15286

طلسم سپاهان با محرم شکست

سپاهان بالاخره پس ۹ سال توانست در مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شود و خاطرات تلخ این شهر را به دست فراموشی بسپارد.

۲۵ دی ۱۳۹۰ بود که اتفاقا سپاهان با کاپیتانی و درخشش محرم نویدکیا توانست در آبادان با نتیجه ۴ بر ۰ پیروز شود. عمادرضا و جعفرپور و دوبار هم برونو سزار (در اولین بازی خود) توانستند دروازه صنعت را باز کنند و این پیروزی درخشان در مسیر کسب سومین قهرمانی پیاپی برای طلایی پوشان اصفهانی رقم خورد. جالب اینکه دو گل از این چهار گل را محرم نویدکیا طراحی کرد تا سپاهان پیروز شود.

پس از این بازی بارها سپاهان با مربیان مختلف به آبادان سفر کرده بود ولی هیچ گاه موفق به کسب پیروزی نشد؛ سپاهان در لیگ های نوزدهم و هجدهم با هدایت قلعه‌نویی مقابل نفت به یک تساوی و یک شکست رسید؛ در لیگ هفدهم با هدایت زلاتکو کرانچار در آبادان شکست خورد و در لیگ شانزدهم نیز با هدایت عبدالله ویسی مقابل نفت در آبادان شکست خورد.

حالا و با بازگشت محرم به سپاهان و آبادان باز هم توانست اینبار در نقش مربی طلسم شکنی کند و پیروزی را برای تیم محبویش پس ۹ سال به ارمغان آورد. این روزها هواداران سپاهان با حضور اسطوره فراموش نشدنی باشگاه‌شان امیدواری زیادی برای تکرار روزهای طلایی دهه هشتاد دارند و در پایان هفته 12 ام با شکست نفت آبادان به صدر رسیدند.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n9r8v