پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/03 16:58
کد خبر: 15226

از سیستم چرخشی استفاده می‌کنیم

​اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد این بار تیمش در جام حذفی به موفقیت دست یابد.

منچستریونایتد در دوران حضور اوله گونار سولسشر چهار بار در مرحله نیمه نهایی رقابت های مختلف مغلوب شده و از راهیابی به فینال باز مانده است. این هفته شیاطین سرخ در رقابت های جام حذفی به مصاف لیورپول خواهند رفت و سرمربی جوان منچستریونایتد مدعی شد در این دیدار از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد

اوله گونار سولسشر گفت: "قطعا ما در این دیدار از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد، اما تلاش می کنم ترکیبی را روانه میدان کنم که حس می کنم توانایی پیروز شدن در این مسابقه را دارد. باید از حضور در رقابت های جام حذفی لذت برد، ما در چند سال اخیر چند بار به نیمه نهایی رسیده و موفق به حضور در فینال نشده ایم.

قطعا تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت، اما امیدوارم تیمی که در زمین حاضر می شود قادر به صعود به مرحله بعدی باشد. در دیدار هفته گذشته مقابل لیورپول در لیگ برتر هر گاه که مالک توپ بودیم به سمت دروازه حریف حمله می کردیم. اما ما زیاد توپ را از دست می دادیم و این چالش پیش روی ماست."

شرایط بازیکنان یونایتد: "می خواهم به اریک بایی بازی دهم و ویکتور لیندلوف هنوز آماده حضور در ترکیب ثابت نیست. او روز چهارشنبه روند درمانی خود را طی کرد و تمرینات سبکی نیز انجام داد، اما او هنوز به زمان نیاز دارد. من فکر می کنم آرون فان بیساکا یکی از بهترین مدافعان دنیا در موقعیت های یک به یک است.

من فکر می کنم او در هنگام پا به توپ بودن پیشرفت داشته و اخیرا توپ خیلی از این بازیکن دور نمی شود. همچنین ما لوک شاو را داریم که دو یا سه سال بزرگتر است و اکنون واقعا در شرایط خوبی قرار دارد. فان بیساکا فرصت کافی پیش رو دارد و ما به او وقت خواهیم داد. یک یا دو سال دیگر، او تبدیل یک بازیکن برجسته خواهد شد."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qd66