یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/23 15:44
کد خبر: 15058

طاهری: مهم قهرمانی است نه فوتبال زیبا

​پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط این روزهای این تیم با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری در مورد پیروزی 2-1 استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: «همانطور که پیش بینی می کردیم استقلال آرام آرام به روزهای خوب خود می رسد و دور از ذهن نبود که از یک جایی بردهای این تیم شروع شود. بازی با گل گهر حساسیت بالایی داشت و استقلال خوشبختانه توانست بازی را ببرد و امیدوارم هواداران بردهای بیشتری از تیم ببینند و تیم در نهایت قهرمان لیگ شود"

او در مورد انتقاداتی که از محمود فکری برای سبک بازی استقلال مطرح می شود خاطرنشان کرد: « زمانی که تیم شفر در هر بازی 600 پاس می داد و زیبا فوتبال بازی می کرد تیم قهرمان نشد. نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم. فوتبال زیبا، خوب است و تماشاگر لذت می برد اما هواداران استقلال دنبال قهرمانی هستند و استقلال سال هاست که قهرمان لیگ برتر نشده است. من معتقدم سه امتیازها مهم است و فوتبال زیبا در ذهن کسی نمی ماند و همه قهرمانی ها را به خاطر می سپارند.

طاهری در مورد فضای مجازی و کنار گذاشته شدن هروویه میلیچ از تمرینات استقلال توسط فکری گفت: «اعتقاد دارم فضای مجازی در سالهای اخیر به فوتبال ما لطمه زده است. اگر میلیچ توجیه شده باشد که نباید این کار را انجام بدهد و پست گذاشته باشد به نظرم فکری تصمیم بسیار خوب و قاطعانه ای گرفته است. اگر توجیه نشده و مترجم به او خوب توضیح نداده و او این کار را کرده است جا دارد فکری، میلیچ را ببخشد زیرا محمد نادری هم مصدوم است و تیم به او نیاز دارد. اما اگر توجیه بوده و این اتفاق رخ داده این تصمیم انضباطی فکری به کل تیم کمک می کند.

مربی اسبق استقلال در مورد بازی استقلال برابر آلومینیوم اراک بیان کرد: « بازی های آلومینیوم اراک را دیده ام. تیم چغر و خوبی است اما مطمئنم که در مقابل مهاجمان استقلال نمی تواند دوام بیاورند. آرزو دارم استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد چون با برد در این بازی صدرنشین می ماند و خودش را برای دربی آماده می کند."

او در مورد دربی هم تصریح کرد: «دربی بازی است که قابل پیش بینی نیست. این بازی تحت تاثیر شرایطی است که نمی شود آن را پیش بینی کرد و هر دو تیم نقاط ضعفی دارند که می شود آن را شناسایی کرد."

طاهری در پایان در مورد خرید های این فصل استقلال و درخشش رشید مظاهری درون دروازه استقلال اظهار داشت: « بازیکن هایی که خوب هستند به استقلال می آیند و رشید مظاهری هم سر آمد همه آنها بوده است مخصوصا در بازی آخر. او یکی از بهترین دروازه بان های ایران است البته نباید از زحمات حسین حسینی هم چشم پوشی کنیم او روزهای خوبی با استقلال داشته است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j5eml