پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 16:37
کد خبر: 14826

پورموسوی و رویای صدرنشینی

نفت آبادان که در این فصل برخلاف پیش بینی‌ها توانسته به نتایج مطلوبی دست یابد، اکنون از این شانس برخوردار است که بتواند بار دیگر صدرنشین این هفته لقب گیرد.

کمتر کسی پیش بینی می‌کرد نفت آبادان با مشکلاتی که در ابتدای فصل گریبان این تیم را گرفته بود، بتواند شروع امیدوارکننده‌ای را داشته باشد اما طلایی‌پوشان اکنون در پایان هفته هفتم و با کسب 11 امتیاز، این فرصت را دارند تا بار دیگر صدرنشین لیگ در پایان این هفته لقب گیرند.

سیروس پورموسوی که توانسته روحیه خوبی را برای جنگندگی و دستیابی به پیروزی شکل دهد، بار دیگر در خانه میزبان حریفی دیگر است و شاید تداوم اتفاقات چند هفته اخیر در استادیوم خانگی این تیم بتواند آنها را به رویای صدرنشینی دوباره در لیگ برساند.

بعد از سه پیروزی خانگی اکنون سیروس پورموسوی و شاگردانش در جدالی سخت اینبار تراکتور را در استادیوم خود پیش رو خواهند داشت. تراکتور که با مسعود شجاعی و تیم فنی‌اش توانسته طی هفته‌های اخیر از حیث نتیجه عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد و بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته و اینبار هدفی مشترک با طلایی‌پوشان آبادانی را دنبال می‌کند؛ صدرنشینی. 

تیم پیروز در این بازی شانس زیادی برای دستیابی به صدر جدول خواهد داشت و البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که گل گهر در صورت دستیابی به امتیاز در اصفهان و برابر ذوب آهن، همچنان به صدرنشینی خود تداوم خواهد بخشید.

سیروس پورموسوی اما اینبار برابر بازیکن سابق نفت آبادان که توانست مراحل پیشرفت را از آبادان تا یونان و اسپانیا طی کند و با حضور در چند جام جهانی و جام ملت‌ها، در این فصل اولین تجربه مربیگری خود را روی نیمکت تیم تراکتور دنبال می‌کند، به دنبال این خواهد بود تا با سود بردن از امتیاز بازی خانگی و تجربه بالای فنی‌اش و در کنار آن تلاش قابل توجه بازیکنان این تیم به تداوم پیروزی در بازی خانگی دست یابد. پورموسوی که توانسته بود تیم در مسیر نزول نفت آبادان را بار دیگر در قامت مدعی و تیمی قابل احترام تبدیل کند، باید دید اینبار با شاگردان جاه طلب خود چه نتیجه‌ای برابر تراکتور کسب خواهد کرد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27qq8n