پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/22 06:03
کد خبر: 13898

افزایش مبتلایان به کرونا در اردوی رقیب ایران

نتایج آزمایش کرونا بین اعضای تیم ملی فوتبال عراق با ثبت دو مورد جدید برگزاری دیدار تدارکاتی این تیم برابر اردن را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

تیم ملی عراق برای انجام دو بازی تدارکاتی در حالی روز دوشنبه وارد امارات شد که مرحله نخست آزمایش اعضای این تیم در بغداد ابتلای علاء عبدالزهرا و حسین علی به همراه مربی بدنساز این تیم را تایید کرده بود. در همین حال نتیجه آزمایش روز گذشته نشان داد احمد ابراهیم و محمد رضا دو بازیکن دیگر تیم ملی عراق هم به کرونا مبتلا شده‌اند. بر همین اساس آزمایش دیگری از کلیه اعضای تیم به عمل آمده که نتیجه آن امروز مشخص می‌شود.

در صورت افزایش موارد ابتلا بازی‌های تدارکاتی عراق خصوصاً مسابقه اول برابر اردن که قرار است امشب برگزار شود لغو خواهد شد، آن هم در شرایطی که کاتانس سرمربی اسلوونیایی تنها 22 بازیکن را برای این اردو دعوت کرده بود و تاکنون 4 بازیکن خودش را از دست داده است.

این شرایط می تواند برای بشار رسن و طارق همام لژیونرهای تیم ملی عراق که به تازگی به اردوی این تیم ملحق شدند نیز خطرناک باشد.

پایگاه السومریه عراق در این خصوص نوشت: این مشکل به ضعف اقدامات پیشگیرانه در لیگ عراق باز می‌گردد که موجب بروز چنین مشکلاتی در تیم ملی می‌شود. انتظار می‌رود موارد ابتلا در بین بازیکنان شاغل در لیگ بیشتر شود و شاید شمار مبتلایان در بین بازیکنان باشگاه‌های عراقی بیش از این باشد.

 

 

منبع: خبرآنلاین 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27ql7d