چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 12:21
کد خبر: 13639

آتالانتا بزرگترین چالش لیورپول است

​سرمربی تیم فوتبال لیورپول از اهمیت بازی فردا شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

یورگن کلوپ که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (سه‌شنبه) در سومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه آتالانتا به میدان برود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آتالاتا بازیکنان خوب و سطح بالایی دارد و تیمی بسیار سازمان‌یافته است. آنها به سیستم بازی خود صد درصد اعتقاد دارند و مهارت‌های انفرادی‌شان را هم به شیوه‌ای هوشمند مورد استفاده قرار می‌دهند.

وی افزود: این بزرگترین چالش ما تا به اینجای فصل جاری لیگ قهرمان اروپاست. بازی مقابل آتالانتا بسیار دشوار است و رویکردی که آنها دارند کمی شبیه به لیدزیونایتد است. بازی سختی خواهد شد. ما در وضعیتی هستیم (افزایش شمار مصدومان تیمش) که باید با آن کنار بیاییم و این چیزی است که از ما انتظار می‌رود. می‌دانیم که کجا ایستاده‌ایم و گام‌های روبه عقبی هم برداشته‌ایم، اما به روزهای خوب‌مان بازخواهیم گشت.

سرمربی آلمانی لیورپول تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم به این فکر کنیم که در تورنمنت‌های مختلف باید در چه جایگاهی باشیم. جوئل ماتیپ و نبی کیتا هم روز گذشته تمرین کردند، اما درباره استفاده از آنها در بازی فردا باید منتظر چراغ سبز دپارتمان پزشکی باشگاه بمانیم. ما برای این بازی مدافعان میانی بیشتری در اختیار داریم که این خبری خوبی است.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oonl2