پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/12 11:48
کد خبر: 13632

جدایی چشمی و کریمی به استقلال لطمه می‌زند

هافبک پیشین استقلال معتقد است تیم آبی پایتخت می‌تواند با محمود فکری بعد از سالها قهرمان شود و جام قهرمانی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

 

آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال معتقد است امسال در لیگ برتر ایران تیم‌های مدعی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خواهند بود چرا که باشگاهها برای کسب جام بازیکنان خوبی گرفته‌اند و بیشتر از قبل هزینه کرده‌اند.

نظرتان در مورد کادرفنی استقلال چیست؟

این کادر فنی تلفیقی از پیشکسوتان دهه 70 استقلال است که همبازی های خودم بودند و کادر کاملا استقلالی است و می‌توانند به تیم کمک کنند و باپشتوانه‌ای که استقلال به لحاظ بازیکن دارد می‌تواند نتیجه بگیرد.

آیا جدایی روزبه چشمی و علی کریمی به استقلال لطمه می‌زند؟

هر فوتبالیستی می‌تواند برای آینده اش تصمیم بگیرد و این تصمیم بستگی به شرایط و احساس بازیکن در آن مقطع دارد. باشگاه در آن پست‌ها بازیکن جذب کرده و فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکنی حق انتخاب دارد و برای آینده زندگی ورزشی اش تصمیم بگیرد. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که آنها چنین تصمیمی بگیرند. هر بازیکنی برود آن تیم لطمه می‌خورد و بالاخره باشگاه بازیکنانی را جایگزین کرده است. 

انتقال محمد نادری از پرسپولیس به استقلال هم حواشی زیادی به وجود آورد؟

خیلی از بازیکنان در گذشته بین استقلال و پرسپولیس جا به جا شده‌اند و چیز غیر طبیعی نیست و نرمال است. در بزرگ ترین باشگاههای دنیا هم این نقل و انتقالها انجام می‌شود.

به نظر شما استقلال می‌تواند در لیگ برتر جام بگیرد؟

در لیگ ایران تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده‌اند و شانس قهرمانی برای 5-6 تیم که همیشه در فوتبال ما مدعی بوده‌اند وجود دارد و به نظر من امسال در لیگ برتر ما مدعیان بیشتری نسبت به سال قبل وجود دارند.

 

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3er9y4