پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/29 16:47
کد خبر: 13266

می‌خواهیم تمام مسیر را طی کنیم

یوونتوس با دبل آلوارو موراتا در نیمه دوم توانست در اوکراین در مقابل دینامو کیف با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را با پیروزی آغاز کند.

یوونتوس با دبل آلوارو موراتا در نیمه دوم توانست در اوکراین در مقابل دینامو کیف با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 را با پیروزی آغاز کند. آلوارو موراتا معتقد است که هدف یوونتوس در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی است و آن‌ها می‌خواهند تمام مسیر را طی کنند.

موراتا با دو گل درخشان توانست کاری کند که در شبی که رونالدو در زمین حضور نداشت، خلاء ستاره پرتغالی حس نشود. رونالدو در دو فصل اخیر در اروپا موفق نبوده و کوهی از انگیزه است تا بتواند به یاد دوران حضورش در رئال مادرید قهرمان اروپا شود و همه تلاش خود را خواهد داشت تا به بازی مقابل مسی و بارسا برسد. آلوارو موراتا پس از زدن دو گل مقابل دیناموکیف در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" هر سال شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و ما می خواهیم همه راه را ادامه دهیم. ما می خواستیم در گروه شروع خیلی خوبی داشته باشیم و امروز خوب بازی کردیم."

تورینی ها هفته آینده بازی بسیار حساسی با بارسلونا خواهند داشت که مهمترین بازی آنها در مرحله گروهی خواهد بود. تمامی نگاه ها به رویارویی مجدد لئو مسی و کریستیانو رونالدو در این بازی است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rx7y2