پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 13:04
کد خبر: 13236

تست کرونای صالحی امیری مثبت شد

تست کرونای سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز مثبت اعلام شد.

 

کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بعد از ملاقات سیدرضا صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثبت اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی او خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهد بود.

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری کرونا، صالحی امیری حضور دائمی و فعالی در راستای پیگیری چالشها و مشکلات فدراسیونها داشت و هیچگاه عرصه راخالی نکرده ونخواهد کرد. او مسایل را همچنان پیگیری خواهند کرد.

 در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که باید اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ  عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lqg64