پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 13:02
کد خبر: 13075

واکنش اینستاگرامی نیمار به عبور از رکورد رونالدو

در هفته دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، برزیل با نتیجه 4 بر 2 پرو را شکست داد که نیمار در این بازی هتریک کرد و از رکورد رونالدو نازاریو عبور کرد

در هفته دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، برزیل با نتیجه 4 بر 2 پرو را شکست داد که نیمار در این بازی هتریک کرد و از رکورد رونالدو نازاریو عبور کرد و تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی برزیل شد. نیمار فقط پله را بالاتر از خود می‌بیند.

 

نیمار که 28 سال دارد با این هت تریک به 64 گل در 103 بازی برای تیم ملی برزیل رسید و از رونالدوی برزیلی که در لیست بهترین گلزنان تاریخ این کشور در رده دوم قرار داشت عبور کرد. نیمار فقط بزرگترین اسطوره تاریخ فوتبال برزیل یعنی پله را پیش روی خود دارد. پله در صدر جدول بهترین گلزنان با پیراهن تیم ملی برزیل قرار گرفته و ۷۷ گل به ثمر رسانده است. او این تعداد گل را در ۹۲ بازی ملی به ثمر رساند.

 


نیمار اکنون از رکورد 62 گل رونالدو در تیم ملی برزیل عبور کرده است. رونالدو نازاریو در طول 17 سال بازی برای تیم ملی برزیل توانسته بود 98 بازی انجام داده و 62 گل به ثمر برساند. نیمار پس از عبور از رکورد رونالدو با انتشار این تصاویر در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به این قضیه واکنش نشان داد و نوشت:" تمام احترام من برای شما فنامنا (پدیده، لقب رونالدو)"

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48gdk3