دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/22 11:30
کد خبر: 13053

سکوت فردوسی پور شکست

مجری برنامه 90 سکوت خود را درباره پایان این برنامه شکست.عادل فردوسی‌پور اشاره‌ای به پایان کارش در برنامه90 داشت.

عادل فردوسی‌پور پس از دریافت جایزه Alumni Achivement Award 2020 ، در مراسم آنلاین انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف(سوتا) اظهارداشت: خیلی خوشحال هستم و تشکر می‌کنم از تمام کسانی که افتخار دادند و من را انتخاب کردند.قبل از اینکه صحبت‌های خود را شروع کنم، جا دارد درگذشت استاد محمدرضا شجریان عزیز را تسلیت بگویم. می‌دانم الان همه ما بخاطر این اتفاق تلخ ناراحت هستیم ولی مهر و محبتی که مردم نثار استاد شجریان کردند، می‌کنند و خواهند کرد، ایشان با تمام محدودیت‌ها یک جایگاه مانا در قلب و دل تمام ایرانیان دارد.

 فردوسی پور درباره جایزه ای که دریافت کرد، گفت: در روزهایی که اتفاقات خوبی برای من رخ نمی‌داد، دریافت جایزه از سوتا و دانشگاه صنعتی شریف من را خیلی خوشحال کرد و ارزشمند بود.همیشه سر کلاس‌هایم گفته‌ام و بچه‌های صنایع می‌توانند شهادت بدهند که سعی کردم و تاکید داشتم که «آقایان و خانم‌ها» از ایران نروید و مملکت را ترک نکنید؛ اینجا مثل تمام عزیزانی که ماندند و موجب افتخار ما هستند، بمانید. تلاش کنید و بجنگید تا مملکت خودمان را بسازیم؛ همیشه این موضوع را گفته‌ام.بهمن ماه97 که ترم جدید دانشگاه شروع شد، این موضوع را مطرح کردم و به بچه‌ها گفتم اگر هم می‌روید، زود برگردید و ماندگار نشوید. اصلا چرا می‌روید؟

 این مجری محبوب با اشاره به کنار گذاشته شدن و گرفتن برنامه 90 از او، عنوان کرد: اسفندماه97 بدون هیچ توضیح و دلیل موجه من را کنار گذاشتند. وقتی عید شد و به اولین کلاسم در فروردین‌ماه 98 رفتم، بچه‌ها گفتند: «استاد! شما که می‌گفتید بمانید و مملکت را بسازید، شما بیش از 20 سال ماندی و برنامه داشتی، چه اتفاقی افتاد و الان چه حرفی می‌زنید؟» واقعا در آن زمان هیچ جوابی برای بچه‌های کلاسم نداشتم.

فردوسی‌پور در پایان حرف هایش تصریح کرد: امیدوار هستم بستری فراهم شود تا تمام کسانی که کشور و میهن خود را دوست دارند، بتوانند در حوزه و حرفه خود کار و فعالیت کنند.

 

 

منبع: برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2abze3