دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/21 15:38
کد خبر: 13018

رئالی‌ها عصبانی شدند!

​رئال مادرید از دقایق کمی که در ویارئال به تاکه فوسا کوبو بازی می رسد عصبانی است و احتمال دارد که او در ژانویه به این تیم بازگردد.

 تاکه فوسا کوبو فصل گذشته رقابت‌های لالیگا را به شکل قرضی در باشگاه مایورکا پشت سر گذاشت. پدیده ژاپنی با وجود سقوط مایورکا به دسته پایین تر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و توانست عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد.

 

بعد از سقوط مایورکا به دسته پایین تر قابل پیش بینی بود که کوبو نیز از این تیم جدا شود؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد اما همانطور که انتظار می رفت رئال مادرید تصمیم گرفت که این بازیکن جوان را باز هم قرض دهد. در واقع زین الدین زیدان و سران لوس بلانکوس بر این باور بودند که در رئال به کوبو خیلی بازی نخواهد رسید و بهتر است که این بازیکن راهی تیم دیگری شود تا بعد از کسب تجربه به سانتیاگو برنابئو بازگردد.

 

 

بعد از گمانه زنی های فراوان اما کوبو بالاخره در نقل و انتقالات تابستانی راهی ویارئال شد. در حالی که انتظار می رفت این ستاره ژاپنی به یک مهره کلیدی در تیم اونای امری تبدیل شود اما تا به اینجای فصل تنها 55 دقیقه برای زیردریایی های زرد به میدان رفته است؛ موضوعی که به ادعای دون بالون عصبانیت سران رئال مادرید را در پی داشته و این احتمال وجود دارد که کوبو خیلی زود و در نقل و انتقالات ژانویه به این تیم بازگردد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2r6mw2