پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/17 14:08
کد خبر: 12916

متن احساسی پاشازاده برای محمود فکری

مهدی پاشازاده مدافع میانی سابق استقلال به حمایت از محمود فکری سرمربی استقلال پرداخته است.

درنهایت پس از بحث و جدل چند روزه‌ای که بر سر انتخاب محمود فکری برای هدایت استقلال وجود داشت، این مربی توانست شب گذشته به صورت رسمی قرارداد خود را امضا کند و سرمربی استقلال شد.

پس از انتخاب فکری برای هدایت آبی‌ها، پیشکسوتان استقلال در صدد حمایت از این مربی برآمده اند و حالا هم مهدی پاشازاده که که زوج فکری در قلب خط دفاعی بود، متنی احساسی برای همبازی و کاپیتان سابق استقلال منتشر کرده است.

او در این متن که در اینستاگرام خود منتشر کرده، اینطور نوشته است:« در مکتب استقلال  درس های زیادی را آموختم. مهمترین آن این بود که سربلندی این نام بزرگ و خوشحالی هواداران  همیشه در اولویت قرار داشته باشد. در همه این سال‌ها  همواره کادر فنی استقلال را مورد حمایت قرار دادم و محمود فکری عزیز هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این روزها بیش از هر زمان دیگری خانواده بزرگ استقلال محتاج حمایت و کمک یکدیگر هستند. زندگی همین است؛ ترک خانه ای به مقصد خانه ای دیگر. محمود عزیز خوشحالم به استقلال بازگشتی و این بازگشت را از صمیم قلب به تو تبریک می‌گویم. بدان راه سختی را در پیش خواهی داشت اما بدان من، تمام پیشکسوتان و هواداران استقلال در کنارت خواهیم بود. مثل برادر و عضوی از خانواده بزرگ استقلال حمایت من را در کنار خود خواهی داشت. آرزو می‌کنم بعد از چند سال استقلال عزیز و هواداران که ما هر چه داریم از وجود و حمایت آنها است به روزهای خوب و ساحل آرامش بازگردند.»

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pxm63