پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/17 13:39
کد خبر: 12902

رویایم بازی کردن در رئال مادرید است

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد کمتر از 9 ماه دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن ازاد محسوب می شود.

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد کمتر از 9 ماه دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن ازاد محسوب می شود. این بازیکن مدتهاست که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید خیلی دوست دارد که او را به خدمت بگیرد.


پوگبا در پاسخ به این پرسش که زیدان به جذبش برای رئال مادرید علاقمند است، بیان کرد:"در مورد این مسئله زیاد صحبت کردم. هر بازیکنی دوست دارد در رئال مادرید بازی کند. این می تواند یک رویا باشد. انگار نمی کنم که رویایم این است که روزی در رئال مادرید بازی کنم. در حال حاضر در منچستریونایتد هستم و شیفته باشگاهم هستم و همه تلاشم را می کنم تا باشگاهم را به جایی برسانم که لیاقتش را دارد."


پوگبا در این باره که آیا به دنبال تمدید قرارداد با منچستریونایتد است و مذاکره ای داشته یا نه هم صحبت کرد:" ترجیح می دهم که در حال حاضر روی فوتبال تمرکز داشته باشم. در این باره چیزهای زیادی گفته شد اما هنوز چیزی به من نگفته اند. با اد وودوارد (نایب رئیس اجرایی منچستریونایتد)صحبتی نداشتم. هنوز در مورد تمدید قراردادم صحبتی نداشتم. بالاخره زمانش خواهد رسید تا باشگاه با من صحبت کند و قرارداد جدیدی را به من پیشنهاد بدهد."

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27eav3