چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 12:54
کد خبر: 12664

اعتراف قاتل داور ایتالیایی و نامزدش به علت قتل

هفته گذشته خبری شوکه کننده به گوش فوتبالدوستان در ایتالیا رسید. دنیله دی سانتیس داور 31 ساله سری بی و سری سی ایتالیا و نامزد 30 ساله اش در منزلشان در لچه به قتل رسیدند.

هفته گذشته خبری شوکه کننده به گوش فوتبالدوستان در ایتالیا رسید. دنیله دی سانتیس داور 31 ساله سری بی و سری سی ایتالیا و نامزد 30 ساله اش در منزلشان در لچه به قتل رسیدند. شاهدان مردی را دیده بودند که صورتش را پوشانده بود و فرار می کرد و با یک چاقو آنها را به قتل رسانده بود اما برخی از همسایه ها گفته بودند که النورا مانته نامزد داور ایتالیایی، نام قاتل را پیش از کشته شدن خود فریاد  می زده است.

 

به گزارش فوتبالی، پلیس ایتالیا تحقیقات خود را از آن زمان آغاز کرده است و شب گذشته اولین مظنون این دو قتل دستگیر شد. ساعاتی بعد، لئوناردو لئونه، دادستان شهر لچه اعلام کرد که فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده است. قاتل که فردی 21 ساله به نام آنتونیو دی مانته بوده، اعتراف کرده است  که دی سانتیس و نامزدش را با بیش از 60 ضربه چاقو در روز 21 سپتامبر به قتل رسانده است.

 

دی مارکو دانشجوی رشته پزشکی  است که در بیمارستا نویتو فاتزی در شهر لچه فعالیت می کند و علت این تصمیم توسط او، انتقام بوده است. مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که قاتل تا یک ماه پیش از قتل، هم خانه النورا بوده است و در همان خانه ای زندگی می کرده که در آن جا، داور ایتالیایی و نامزدش را به قتل رسانده است. دنیله دی سانتیس به ضارب گفته است که این زوج قصد ازدواج دارند و به همین خاطر قاتل باید به دنبال خانه جدیدی برای خود باشد.  

 

دی مارکو به پلیس گفته است که پس از آن که صفحه فیسبوک النورا را دیده است، دچار شوک عصبی شده و تصمیم گرفته است که برای انتقام گیری به سراغ دو فردی برود که به ادعای خودش آنها را از خانه اش بیرون کرده اند. قاتل گفته است:" می خواستم انتقام بگیرم و خودم را آرام کنم. درست است که انتقام، مشکل را حل نمی کرد اما می خواستم با این کار خودم را راضی کنم."

 

دی سانتیس تقریبا 130 بازی را در لیگ های دسته سه و چهار ایتالیا سوت زده بود و امسال قرار بود که در لیگ دسته دو ایتالیا مربیگری کند. این داور قرار بود که قضاوت بازی چهارشنبه در کوپا ایتالیا میان مونوپولی و مودنا را به عهده داشته باشد.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p7qo4