پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 12:49
کد خبر: 12660

قلی‌زاده «پرنس علی» شد

​ستاره جوان و ایرانی تیم شارلروا با نمایش درخشانی که در این فصل از رقابت ها داشته بشدت مورد توجه رسانه های بلژیکی قرار گرفته است.

علی قلی زاده وینگر 24 ساله و ایرانی تیم شارلروا در این فصل یکی از مهره های کلیدی تیمش در کسب نتایج خوب در لیگ بلژیک بوده است. شارلروا روز پنجشنبه باید در رقابت های لیگ اروپا نیز در یک بازی حساس به مصاف تیم لخ پوزنان لهستان برود که پیش از این تیم هایی چون هاماربی سوئد و آپولون یونان را با نتایج خوب شکست داده و حذف کرده است.

البته که شارلروا با دو حریف دیگر این تیم متفاوت است. آن ها با 19 امتیاز از هفت بازی در صدرجدول لیگ بلژیک هستند و در بازی قبلی پلی آف لیگ اروپا توانستند پارتیزان بلگران را شکست بدهند. 

ستاره های این فصل شارلروا تا الان دو بازیکن ایرانی این تیم کاوه رضایی و علی قلی زاده بوده اند. علی قلی زاده امسال  در 7 مسابقه 1 گل و سه پاس گل به نام خودش ثبت کرده و شارلروا امید زیادی به درخشش این بازیکن برای صعود به مرحله مقدماتی لیگ اروپا و رقابت با تیم هایی مثل آرسنال ، ویارئال، رم، ناپولی و لورکوزن دارد.

م"اسپورت فوت مگزین" با توجه به درخشش این بازیکن ایرانی در آخرین شماره خودش قلی زاده را با طراحی جالب و تیتری جالب توجه روی جلد برده است:" پرنس علی" لقبی است که این مجله به قلی زاده داده و احتمالا با توجه به طراحی انجام شده به نوعی اشاره به داستان علاء الدین و چراغ جادو از کتاب هزار و یک شب دارد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lvg63