پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 12:38
کد خبر: 12654

دوری ۲ هفته‌ای سانه از میادین به دلیل مصدومیت

با اعلام سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، بال آلمانی این تیم تا دو هفته دیگر قادر به همراهی باواریایی‌ها نخواهد بود.

هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که لروی سانه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تا دو هفته دیگر نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

فلیک که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در سوپرجام آلمان به مصاف بوروسیا دورتموند نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا خواهند رفت، در نشست خبری قبل از این بازی درباره وضعیت سانه‌ای که فصل گذشته نیز به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی تقریباً تمام طول فصل خانه‌نشین بود، گفت: لروی سانه مصدوم است و احتمالاً تا پایان وقفه پیش روی لیگ برای برگزای بازی‌های ملی خانه‌نشین خواهد بود.

سانه علاوه بر بازی فردا شب، بازی بعدی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا که یکشنبه هفته آینده مقابل هرتابرلین است را هم از دست می‌دهد و به احتمال قریب به یقین در دو بازی بعدی تیم ملی آلمان در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اوکراین و سوئیس نیز غایب خواهد بود.

اولین بازی بایرن مونیخ پس از بازی‌های ملی، دیدار معوقه این تیم مقابل تیم دسته پنجه دورن از دور نخست جام حذفی آلمان است که روز 15 اکتبر برگزار می‌شود. سانه که تابستان امسال از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست، در هر سه بازی این فصل بایرن مونیخ در ترکیب اصلی به میدان رفت و به این تیم برای کسب دو پیروزی کمک کرد.

در همین حال هانسی فلیک اعلام کرد که داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ هم دچار مصدومیتی عضلانی است که حضور او در بازی مقابل دورتموند را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bgl53