پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/02 13:24
کد خبر: 12506

دی‌بوئر جانشین کومان می‌شود

پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در خصوص جانشین «رونالد کومان» در تیم ملی هلند، نام «فرانک دی‌بوئر» به عنوان محتمل‌ترین گزینه هدایت لاله‌های نارنجی مطرح شد.

 

براساس گزارش رسانه‌های هلندی، انتظار می‌رود دی بوئر با تیم ملی هلند قراردادی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ امضا کرده و کار خود را با حضور روی نیمکت این تیم در سه دیدار ماه آینده این تیم آغاز کند.

دی بوئر جانشین کومانی خواهد شد که ماه گذشته تیم ملی هلند را به مقصد باشگاه بارسلونا ترک کرد.

دی بوئر هفته گذشته در برنامه‌ای در یک شبکه تلویزیونی هلندی در پاسخ به تمایل برای این شغل گفت: این شغل به همراه نخست وزیری مهمترین مشاغل هلند بوده و همه در مورد آن حرف می‌زنند.

موضوع جانشینی کومان در هفته اخیر نیز موضوع داغ برنامه‌های ورزشی هلند بود و در این برنامه‌ها مشخص شد که  فدراسیون فوتبال هلند پیش از دی بوئر با «فرانک ریکارد» و «پیتر بوش» سرمربی باشگاه بایرلورکوزن تماس گرفته است.

«ویرجیل فن دایک» کاپیتان تیم ملی هلند پس از دیدارهای این تیم در لیگ ملت های اروپا در ماه جاری گفت که بازیکنان این تیم فهرستی از سرمربیان مورد علاقه خود را به فدراسیون تحویل داده‌اند.

«لوئیس فن خال» که پیش از این دو بار سابقه هدایت تیم ملی هلند را در کارنامه دارد، در یک برنامه تلویزیونی درها را برای بازگشت به این تیم باز گذاشت اما حتی احتمال حضور وی توسط بازیکنان وتو شد.

دی بوئر که ۱۱۲ بار پیراهن تیم ملی هلند را بر تن کرده و در دو جام جهانی برای این تیم نقش آفرینی کرده است، در تازه ترین سابقه مربیگری هدایت تیم آتلانتا را در لیگ برتر آمریکا برعهده داشت اما پس از ۱۸ ماه از سمت خود استعفا کرد.

 

 

منبع: ایرنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4bgze3