سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/29 13:08
کد خبر: 12372

پیام احساسی همسر تیاگو آلکانتارا

یاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی با انتقال از بایرن مونیخ به لیورپول به یکی از مهمترین اتفاقات در پنجره نقل و انتقالات تابستان تبدیل شد.

هافبک اسپانیایی پس از تجربه درخشان در بارسلونا و بایرن مونیخ راهی آنفیلد شد تا تجربه حضور در لیگ انگلیس را هم به کارنامه پربار خود اضافه کند. سفر از مونیخ به لیورپول قطعا برای خانواده تیاگو نیز اتفاق مهمی است و حالا همسرش خولیو ویگاس پیامی منتشر کرده است تا با هواداران بایرن مونیخ وداع کند.

 

خولیا در این پیام طولانی و احساسی نوشته است:"هفت سال پیش دوران جدیدی را آغاز کردیم. دو بچه (خودش و تیاگو) که رویاهای شخصی و حرفه ای را دنبال می کنند. چالشی در زندگی که با احترام آن را پذیرفتیم.  با هم با نگرانی های اولیه نظیر هماهنگی با شهر جدید مواجه شدیم. همیشه گفته ام که شروع اسان نیست. شخصا برایم سخت بود که با این تغییر جدید هماهنگ شوم. بسیاری از اوقات بارسلونا را با مونیخ مقایسه می کردم اما در نهایت هر چیزی به بهترین شکل سر جای خود قرار گرفت. وقتی که از مسائل اولیه عبور کردیم، این مکان جدید به خانه جدید ما تبدیل شد. مونیخ درهایش را به روی ما باز کرد و به یک باشگاه بزرگ و یک خانواده بی نظیر ملحق شدیم."

 

خولیا در ادامه صحبت هایش برای وداع با بایرن مونیخ و هوادارانش نوشت:" فقط می توانم از تمامی افرادی که بخشی از این رمسیر بودند، تشکر کنم. در ادامه عمرم شما را در قلبم قرار می دهم. در این جا شادترین لحظات زندگی خود را داشتیم، با هم در آلیانس احساساتی شدیم، راهی انگلیش گارتن شدیم و از اکتبرفست لذت بردیم و مهمتر از آن بچه هایمان با شادی زندگی کردند. بله، مونیخ همیشه خانه این دو بچه ایست که در طول سفر به المان به پدر و مادر تبدیل شدند (اشاره به خودش و تیاگو)."

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45ywx3