جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 04:36
کد خبر: 11841

رونمایی از پیشنهاد جدید خارجی برای گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی دوباره به یک تیم خارجی لینک شده است.

 اولین پیشنهاد خارجی برای سرمربی موفق پرسپولیس، مربوط به یک باشگاه آذربایجانی بود که یحیی در صحبت کوتاهش با خبرگزاری فوتبالی، داشتن چنین پیشنهادی را رد کرد.

چندی پیش صحبت از پیشنهاد 1.2 میلیون دلاری باشگاه الشحانیه قطر(تیم سابق رامین رضاییان) به یحیی شد و امروز هم از جدیدترین پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رونمایی شد.

روزنامه ایران‌ورزشی تیتر یک شماره امروزش را به این ماجرا اختصاص داده و نوشته باشگاه الغرافه که تیم چهارم لیگ قطر است، یحیی گل‌محمدی را می‌خواهد و پیشنهادی 2 میلیون دلاری به او داده است.

گفته شده مسئولان این باشگاه قطری حین رقابت‌های لیگ قهرمانان قصد دارند با یحیی مذاکره کنند و با اینکه سه هفته از مسابقات لیگ‌شان خواهد گذشت دوست دارند با مربی موفق ایرانی قرارداد ببندند.

الغرافه پیش‌تر به علی دایی، دوست و همبازی صمیمی یحیی هم پیشنهاد داده بود اما شرایط و بندهای دایی مورد قبول طرف قطری قرار نگرفت.

از آخرین پست اینستاگرامی یحیی گل‌محمدی اینگونه می‌توان نتیجه گرفت که او دوست دارد در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد اما ایران‌ورزشی مدعی شده اگر قهرمان لیگ برتر نتواند خواسته‌های گل‌محمدی را در فصل نقل‌و‌انتقالات برآورده کند، امکان جدایی یحیی وجود خواهد داشت.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qmnp2