پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 02:07
کد خبر: 11663

مظلومی: نفراتی را می‌خواهیم که مرد مسابقه باشند

​سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: بعضی از بازیکنان در تمرینات فوق‌العاده هستند اما در مسابقات عملکرد مطلوبی ندارند، ما نفراتی می‌خواهیم که مرد مسابقه باشند.

تیم فوتبال جوانان در اولین بازى تورنمنت حافظان سلامت مقابل تیم امید پیکان پیروز شد و روز یکشنبه در دومین بازى به مصاف تیم دانشجویان مى‌رود. پرویز مظلومى در این خصوص گفت: بازى اول ما مقابل تیم امید پیکان بسیار مفید بود. بچه‌ها تمرینات سنگینى در دو نوبت صبح و بعدازظهر داشتند و طبیعى بود از نظر آمادگى بدنى شرایط ایده‌آلى نداشته باشند. از سوى دیگر مى‌خواستیم نفراتى را مورد ارزیابى قرار بدهیم که هنوز در مورد آنها به جمع‌بندى نرسیده‌ایم. بیشتر بازیکنان اصلى ما در این بازى غایب بودند، با این وجود بازى بسیار مفیدى بود و به خواسته خودمان رسیدیم.

مظلومى اضافه کرد: بازى تدارکاتى خیلى مهم و اثرگذار است. ما فقط به دنبال انجام مسابقه هستیم. بعضى بازیکنان در تمرین فوق‌العاده هستند اما در بازى محو مى‌شوند و عملکرد مطلوبى ندارند، نفراتى مى‌خواهیم که مرد مسابقه باشند. تنها بازى تدارکاتى است که براى شناخت بازیکن به مربى کمک مى‌کند. 

وى در پایان گفت: فشار تمرینات را کم کرده‌ایم و امیدواریم دو بازى باقیمانده هم براى ما به همین اندازه مفید و تاثیرگذار باشد. تیم ملى دانشجویان همیشه آماده و قدرتمند است. نفرات خوب و با تجربه‌اى در رده بزرگسالان دارند که براى سنجش آمادگى تیم ما بسیار مفید است. امیدوارم در این بازى هم عملکرد خوبى داشته باشیم و بتوانیم به اهداف فنى خودمان برسیم.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ok7o4