پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 14:24
کد خبر: 11582

چراغ سبز بایرن برای دائمی کردن قرارداد ستاره کروات

​کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که هانسی فلیک روی ستاره کروات یعنی ایوان پریشیچ حساب باز می کند.

 بایرن مونیخ بعد از پیروزی حیرت انگیز و عجیب و غریب 8-2 مقابل بارسلونا در دور قبل، امشب در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون خواهد رفت؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری انتظار داشتند باواریایی‌ها در این مرحله با منچسترسیتی روبرو شوند اما تیم فرانسوی یک شگفتی بزرگ را خلق کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در دیدار تاریخی مقابل بارسلونا هافبک کروات این تیم یعنی ایوان پریشیچ بود. او در دیدار برابر بارسا از ابتدا در درون زمین قرار گرفت و موفق شد نمایش فوق العاده اش را با یک گل تکمیل کند.

در حالی که طی ماه های قبل گفته می‌شد باشگاه بایرن‌مونیخ قصد دارد در پایان فصل پریشیچ را به اینتر بازگرداند اما حالا و بعد از نمایش های درخشان این بازیکن، مدیر باشگاه آلمانی به دائمی کردن قرارداد پریشیچ چراغ سبز نشان داده است. ‌کارل هایتس رومنیگه در این باره گفت:" من پریشیچ را بسیار دوست دارم.او بازیکن کارآمدی است و آمار فوق العاده ای دارد.

هر بار که او به میدان می رود گره‌ گشا عمل می کند. ممکن است ایوان همیشه جذاب و دیدنی نباشد اما همواره بازیکنی کاملا قابل اعتماد است. ما لیگ قهرمانان را به اتمام می رسانیم و پس از آن درباره موضوع جذب او صحبت خواهیم کرد. با این حال مربی روی این پسر حساب ویژه ای باز می کند."

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4jbez2