پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/22 16:17
کد خبر: 15055

می‌خواهیم روح فوتبال پاک را نشان دهیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش از لحاظ روحی اوضاع مناسبی ندارد.

 

مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر ویژه دارم زیرا چک‌هایی که قرار بود پاس شود، نشد و تصمیم داشتند تمرین نکنند اما به احترام هواداران و تیم‌های در حال سقوط به تمرینات برگشتند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و مطمئن هستم فردا بازی خوبی را برای فوتبال کشور رقم خواهند زد.

 

او ادامه داد: من خاطرات خوبی از پارس جنوبی و جم دارم. ۳ سال در آن شهر بودم و نتیجه گرفتم. تیم حریف برای زنده ماندن تلاش می‌کند و تلاشش دوچندان است و به همین دلیل تیم ما هم باید با همین نگاه وارد زمین شود. اگر کم‌تر تلاش کنیم، تسلیم می‌شویم. بازیکنانم باید روح فوتبال جوانمردانه را زنده کنند و امیدوارم در پایان بازی برنده باشیم. دوست دارم پارس جنوبی سقوط نکند اما فوتبال بازی بی‌رحمی است. سرنوشت همه تیم‌ها دست خودشان و خدا است. سعی می‌کنیم با خاطره خوب لیگ را به پایان برسانیم و برای نفت مسجدسلیمان در سال‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش گفت:از نظر روحی خوب نیستیم اما از نظر فنی خوبیم. به بازیکنان گفتم همه چیز را فراموش کنند. تا این لحظه بازیکنان و کادر فنی کم نگذاشتند و نتایجی که گرفتیم  از انتظار باشگاه هم بیش‌تر بود. بازیکنان بعد از این بازی هر تصمیمی بگیرند، قابل احترام است.

 

او در پایان گفت: سال اول مربیگری من نیست و ۱۲ سال است که دارم این کار را می‌کنم. مهدی تارتار دیگر مربی جوانی نیست. ما فقط برای خودمان و به احترام هواداران بازی می‌کنیم

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx9jw