پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 11:26
کد خبر: 11526

واکنش پرسپولیسی‌ها به حضور حامد لک درون دروازه تیم

​در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعات جدی در خصوص حضور حامد لک درون دروازه پرسپولیس برای فصل آینده شکل گرفته، مخالفت‌ها با این انتخاب به اوج خود رسیده است.

حامد لک، دروازه بان سابق صبای قم، تراکتور، سایپا، نساجی و فولاد که در حال حاضر در تیم ماشین سازی حضور دارد، به عنوان مدعی حضور در لیست فصل آینده پرسپولیس بعد از جدایی بیرانوند معرفی شده است.

این شایعه اما طی ساعات اخیر با حواشی و هجمه زیادی مواجه شده است. لک که دوران موفق حضور او شاید به سال‌های گذشته برگردد و طی این مدت با حضور در تیم‌های نه چندان مطرح نتوانسته شرایط خوبی را دنبال کند، در این فصل نیز 24 بازی برای این تیم به میدان رفته است. تیمی که در منطقه سقوط قرار دارد و در صورت عدم کسب نتیجه در بازی آخر شاید به لیگ دسته اول سقوط کند.

لک در این فصل طی 24 بازی برای ماشین سازی  29 گل دریافت کرده و اوج ضعف او در جدال با پیکان قعرنشین بود که با دریافت 6 گل نیز همراه بود. دروازه بان سابق تراکتور در بازی شب گذشته مقابل این تیم نیز با دریافت گلی عجیب، زمینه ساز شکست تیمش شد. در کنار این مسائل باید به مشکلات خارج از فوتبال او نیز اشاره کرد که در دوره‌ای نیز با علی دایی به عنوان سرمربی خود نیز دچار چالش شده بود.

این مسائل باعث شده تا بعد از گمانه زنی درباره حضور او در پرسپولیس در فضای مجازی هواداران این تیم علیه او جبهه گرفته و در نظرسنجی‌ها برای بازگشت به این تیم نیز نتواند نظرها را به خود جلب کند. لک البته در تیم پرسپولیس نیز مخالفانی دارد. گفته می‌شود بعد از طرح موضوع حضور احتمالی او در این تیم، برخی بازیکنان پرسپولیس به صورت تلویحی مخالفت خود را با این مساله اعلام کره اند.

بیشترین گلایه بازیکنان پرسپولیس مربوط به حواشی دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان با حضور لک درون دروازه حریف است. این دروازه بان در آن دیدار بعد از ثبت گل سرخ‌ها رفتار زننده‌ای داشت که با دلخوری پرسپولیسی‌ها همراه شده است. 

 

 

منبع: ایلنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27olg4