جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/26 12:09
کد خبر: 11479

سفر رئیس چینی اینترمیلان به آلمان!

​منابع ایتالیایی مدعی شدند استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر برای روحیه دادن به آنتونیو کونته و رفع کدورت با سرمربی نراتزوری به آلمان سفر کرده است.

 طی هفته های گذشته حاشیه‌های زیادی در رابطه با مشکلات باشگاه اینتر ایجاد شده و حتی سرمربی این تیم یعنی آنتونیو کونته نسبت به برخی اتفاقات مدیریتی در این تیم معترض شد. در واقع به نظر می‌رسید که سرمربی نراتزوری از کم اهمیت دادن رئیس چینی اینتر یعنی استیون ژانگ به تیم عصبانی شده است.

اینتر فردا شب در چهارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در دوسلدورف به مصاف شاختار دونتسک اوکراین خواهد رفت. این در حالی است که استیون ژانگ نیز به کشور آلمان سفر کرده است.

حالا و در همین رابطه منابع ایتالیایی مدعی شده اند که سفر ژانگ به آلمان یک فرصت مناسب برای رفع کدورت ها خواهد بود و این چینی قصد دارد به آنتونیو کونته بابت همه چیز اطمینان دهد. از طرفی او می‌خواهد به حواشی اطراف تیمش پایان دهد و به نوعی رسانه ها را توجیه کند که اینتر هیچ قصدی برای تعویض سرمربی ندارد.

یکی دیگر از بحث هایی که استیون ژانگ در دیدار با آنتونیو کونته مطرح خواهد کرد به استراتژی اینتر برای فصل آینده و مواردی از این دست بر می گردد.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dqgw2