پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/17 11:40
کد خبر: 11222

نیلسون: پورتو بهترین مقصد برای طارمی است

​دروازه بان سابق ویتوریا پرتغال و پرسپولیس عقیده دارد پورتو بهترین مقصد برای مهدی طارمی است.

به نقل از SID، مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال ایران توانست در اولین فصل حضور در فوتبال اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دهد و چشمها را به خود  خیره کرده است و باعث شده تیم های مطرح لیگ پرتغال به دنبال چوب این بازیکن گلزن باشند.

دروازه بان پیشین ویتوریا د گیمارش که در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ با مهاجم ایرانی در پرسپولیس بازی می کرد ، اعلام کرد که مهدی طارمی تواند یک انتقال خیلی خوب به پورتو باشد.

مهدی طارمی در فصل آینده در لیست خیلی از تیم ها برای تقویت قرار دارد و به نظر نیلسون اگر انتقال از ریو آویو به دراگوئو تأیید شود ، در نهایت به سود مهدی طارمی و پورتو است.

نیلسون گفت: انتقال طارمی به پورتو  می تواند یک اتفاق کامل و مناسب برای هر دو باشد. من طارمی را با روحیه  پورتو بیشتر سازگار می بینم زیرا برای بازی در پورتو  باید شخصیت داشته باشید و  طارمی چیزهای زیادی دارد. او واقعاً شباهت زیادی به سرجیو کونسیسائو دارد. طارمی به خوبی خود را در محوطه جریمه صاحب توپ می کند و یک خطر جدی برای تیم رقیب است.

طارمی یک فصل عالی را در تیم ریوآوه داشت حتی اگر این اولین فصل در اروپا بود اما نیلسون را غافلگیر نکرد. در حال حاضر در ایران خیلی ها موفقیت طارمی را در آینده پیش بینی می کنند.

وی در ادامه گفت: وقتی من با طارمی در پرسپولیس بازی کردم ، او نشان داد که یک ورزشکار است که نه تنها به دلیل توانایی فنی می تواند در سطح اروپا حضور داشته باشد بلکه به دلیل قدرت و قاطعیتش توان حضور در فوتبال اروپا دارد. دستاورد او امسال در تیم ریوآوه جای تعجب  نیست زیرا او پتانسیل خود را می دانست حتی اگر سال اول بود جایی که سازگاری با توجه به زبان و سبک بازی سخت تر است اما با کیفیتی که داشته توانسته است به خوبی تطبیق یابد و او نتیجه گرفت

 

 

منبع: ایسنا 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y5nb2