پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/17 09:57
کد خبر: 11203

اولین کاپیتانی نیازمند در سپاهان تلخ بود

​پیام نیازمند روز گذشته و در روز غیبت مهدی کیانی بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان اصفهانی را در بازی های واپسین دومین فصل حضورش در سپاهان به بازو بست.

روز گذشته مهدی کیانی برخلاف همیشه در ترکیب اصلی سپاهان حاضر نبود و از روی نیمکت عملکرد سایر هم تیمی هایش را مشاهده می کرد؛ در روز غیبت کاپیتانی کیانی اما باید جانشین او مشخص می شد و اینکه چه کسی بازوبند را به بازو خواهد بست.

جالب اینکه محمدرضا حسینی با تجربه کاپیتانی سپاهان در ترکیب اصلی تیم حضور داشت ولی کادر فنی بازوبند کاپیتان را به نیازمندی سپرد که در 25 سالگی به اوج پختگی رسیده و آینده بسیار خوبی را پیش روی خود می بیند.

نیازمند فصل گذشته در 30 بازی لیگ و 4 دیدار جام حذفی برای تیمش بازی کرد و در این فصل نیز مصاف با نساجی مازندران 28 امین بازی او بود تا با احتساب دو دیداری که در فصل جاری و در جام حذفی مقابل خیبر خرم آباد و پیکان انجام داده، شب گذشته 64 امین حضورش در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی را در شرایطی تجربه کند که بازوبند کاپیتانی را برای اولین مرتبه به بازو بست.

البته دروازه بان سپاهان پس از حضور کیانی و تعویض او در نیمه دوم، بلافاصله بازوبند را به شماره 6 تیمش رساند تا در تمام دقایق دیدار برابر نساجی مازندران که با شکست یک بر صفر طلایی پوشان اصفهانی همراه شد و گلی از میانه های زمین خودی دریافت کرد، سنگینی مسئولیت بستن بازوبند بر دوش او نباشد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48k7k4