پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/14 13:33
کد خبر: 11132

قایدی یا مطهری کدامیک زوج دیاباته می‌شوند؟

مهدی قایدی و ارسلان مطهری در چند هفته گذشته از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، کمتر از 48 ساعت تا سوت آغاز دیدار شهر خودرو و استقلال باقی مانده است. 2 تیم برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کنند.

استقلال در هفته های اخیر عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و بعد از شروع دوباره مسابقات با لغزش تراکتور و سپاهان خود را به رده دوم جدول رده بندی رساند.

شاگردان فرهاد مجیدی در چند بازی گذشته فراز و فرود های داشته اند. به طور مثال بازیکنانی همچون دیاباته، علی کریمی و مسعود ریگی به آمادگی قابل قبول رسیده اند اما بازیکنانی مثل مهدی قایدی و ارسلان مطهری از اوج فاصله گرفته اند.

قایدی بعد از بازی با نساجی در زانوی خود کمی احساس درد داشت و زیر نظر کادر پزشکی استقلال به فیزیوتراپی مشغول شد و در بازی معوقه با پارس جنوبی جم کار را از روی نیمکت ذخیره ها شروع کرد؛ وقتی هم در دقایق پایانی وارد زمین شد چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. 

مطهری هم که از ابتدا مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفته بود چند موقعیت عالی را ازدست داد و فریادهای مجیدی کنار زمین بعد از دست رفتن موقعیت دقایق پایانی توسط مطهری، کنار زمین از نکات جالب توجه بود.

در بازی روز شنبه استقلال - سپاهان مجیدی بار دیگر قایدی را در ترکیب اصلی قرار داد و مطهری نیمکت نشین بود. قایدی بعد از اخراج آرش رضاوند در نیمه اول با شروع نیمه دوم از زمین مسابقه خارج شد و خود را کمی مصدوم نشان داد. با آوردن محمد دانشگر به زمین به نظر می رسید مجیدی قصد دارد نتیجه را حفظ تا یک امتیاز را بگیرد اما استقلال 10 نفره 2 گل به سپاهان زد. مطهری در این بازی در دقیقه 72 به بازی آمد اما بازهم درخشش همیشه را نداشت، البته 10 نفره شدن استقلال و تغییر سبک بازی برابر سپاهان 11 نفره و کسب پیروزی را نمی شود در عملکرد او بی تاثیر دانست.

روز گذشته یکی از روزنامه در صفحه اول خود تیتر زد: «میانه فرهاد و ارسلان شکراب شد». این موضوع در فضای مجازی و برخی رسانه ها حسابی سر و صدا کرد تا کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کند. البته خود مطهری هم این قضیه را تکذیب کرد و در گفت و گویی با بخش رسانه ای باشگاه استقلال، به شدت اختلاف را رد کرد و حتی باشگاه استقلال از روزنامه گل که این خبر را منتشر کرده بود شکایت کرد.

مجیدی که بعد از تعویض قایدی در بازی با سپاهان و تمرین ریکاوری استقلال حسابی مهاجم جوان خود را مورد حمایتش نشان داد هنوز به حواشی ایجاد شده در مورد مطهری واکنشی نشان نداده است.

بدون شک مطهری و قایدی در بازی با شهرخودرو حسابی زیر ذره بین خواهند بود باید دید مجیدی در این بازی حساس کدامیک را به عنوان زوج دیاباته در ترکیب اصلی استقلال قرار می دهد. 

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ezw63