پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 09:38
کد خبر: 11036

هر کسی نماند به سلامت!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این باشگاه به جای دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی باید پول آنها را بدهد.

مرتضی فنونی‌زاده درباره شرایط تیم پرسپولیس و قهرمانی زودهنگام این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: شرایط دیگر از این بهتر نمی‌شود. تیم قهرمان لیگ شده است و شرایط خیلی خوبی دارد. الان هم بازیکنان و کادر فنی باید تمام فکر و ذکرشان جام حذفی و لیگ قهرمانان باشد تا آنجا هم موفق شوند. خدا کند در جام حذفی هم استقلال به مرحله بعد صعود کند و آنجا نیز یک دربی ببینیم.

 

وی در مورد دعوت باشگاه پرسپولیس از گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ برای حضور در جشن قهرمانی تصریح کرد: این کاری است که هیئت مدیره باشگاه انجام داده است، ولی به نظرم اصلاً صورت خوشی ندارد. اگر قرار است مراسم بدون هوادار برگزار شود، خیلی سنگین و رنگین جام را بدهند و تمام شود. باشگاه به جای این کارها پول مربیان را بدهد بهتر است.

وی راجع به واکنش تند یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی به دعوت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون نیز گفت: من گل‌محمدی را خیلی قبول دارم و اینجا هم حق با اوست. برانکو و کالدرون اولاً که اصلاً به مراسم نمی‌آیند، دوماً اگر هم بیایند اول می‌گوید پول‌مان را بدهید!

فنونی‌زاده در ادامه با اشاره به اهمیت حضور موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات قصه‌اش با همه مسابقات فرق دارد. الان تیم آرامش خوبی دارد و بچه‌ها باید با همین آرامش به کارشان ادامه دهند. یحیی هم نباید اجازه دهد بچه‌ها زیاد در فضای مجازی به فکر کری‌خوانی باشند. الان تیم باید فقط به فکر جام حذفی و لیگ قهرمانان باشد تا به امید خدا آنجا هم قهرمان شوند.

وی درباره بحث لزوم تمدید قرارداد برخی از بازیکنان نیز یادآور شد: این موضوع هم جزو اولویت‌های باشگاه است. همان‌طور که پرداخت پول مربیان سابق اولویت باشگاه است. البته به نظرم الان برای بعضی از بچه‌ها راه خروج گذاشتند، یعنی آنها را نمی‌خواهند، البته این نظر من است. در باشگاه‌های بزرگ دنیا هم هر سال برخی بازیکنان می‌آیند و می‌روند، ولی اولویت باشگاه باید حفظ کادر فنی و تمام بازیکنان باشد، هر کسی هم که دوست نداشت بماند، می‌تواند برود و به سلامت! ولی تا جایی که می‌دانم همه دوست دارند در تیم بمانند.

 

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lbye4