پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:11
کد خبر: 11005

تست کرونای بازیکن سویا مثبت شد

باشگاه آندلسی از ابتلای یکی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا در آستانه بازگشت به رقابت‌های لیگ اروپا خبر داد.

به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، به نظر می‌رسد موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا دامن‌گیر فوتبالیست‌های شاغل در این کشور هم شده است.

پس از خبر شوکه‌کننده ابتلای 28 تن از اعضای باشگاه فوئنلابرادا در دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا، روز گذشته اعلام شد که ماریانو دیاس مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید هم به ویروس مبتلا شده است.

صبح امروز نیز باشگاه آلمریا در دسته دوم فوتبال اسپانیا اعلام کرد یکی از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا مبتلا شده است. اکنون سویا به چهارمین باشگاه اسپانیایی تبدیل شده است که طی یک هفته اخیر مواردی از ابتلای اعضایش به این بیماری گزارش شده است.

طبق اعلام باشگاه سویا یک بازیکن این تیم در دور جدید تست‌‌های به عمل آمده، کرونا داشته و به همین دلیل به قرنطینه فرستاده شده است. هنوز هویت این بازیکن فاش نشده است، اما او قطعاً بازی تیمش مقابل رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا که قرار بود هشت روز دیگر در شهر دویسبورگ آلمان برگزار شود را از دست خواهد داد.

شاگردان خولن لوپتگی روز یکشنبه هفته جاری تمرینات‌شان را از سر گرفتند و مشخص نیست که فرد مبتلاشده با افرادی دیگری هم ارتباط داشته و به این ترتیب باید انتظار اعلام موارد جدیدی از ابتلا به کرونا را داشت یا نه.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل آغاز موج جدید شیوع کرونا در اسپانیا که گریبان بازیکنان را هم گرفته، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای تعطیلات تابستانی توسط آنهاست به خصوص که روز گذشته تصاویری از ماریانو دیاس در تعطیلات اخیرش منتشر شد که او را بدون رعایت فاصله لازم و بدون استفاده از ماسک نشان می‌داد.

 

 

منبع: تسنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2anxg3