سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 15:02
کد خبر: 11039

پاسخ نورافکن به یک ابهام!

​امید نورافکن توضیحاتی در مورد شرایط بدنی خود ارایه داده که در واقع پاسخ او به برخی گمانه زنی ها درباره بازی نکردن او محسوب می شود.

  امید نورافکن پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان به شمار می رفت ولی با شروع دوباره تمرینات این بازیکن جوان به ویروس کرونا مبتلا شد و برای چند هفته‌ای حضور در تمرینات را از دست داد تا در شروع دوباره مسابقات نتواند همان نقشی را ایفا کند که پیش‌تر از او دیده بودیم.  

در مصاف با پارس جنوبی جم امیر قلعه نویی چند دقیقه ای به نورافکن بازی داد و در دیدار برابر متفاوت آبادان برای اولین بار این بازیکن به ترکیب اصلی راه پیدا کرد.  

طی این مدت در اصفهان با توجه به طولانی شدن روند خلاص شدن این بازیکن از ویروش کرونا، شایعات زیادی درباره دلیل بازی نکردن نورافکن مطرح می شد که حالا این بازیکن با انتشار پستی به این ابهامات پاسخ داده و مصدومیت را دلیل بازی نکردنش عنوان کرده است.

«‌بعد از کرونا درد زانو داشتم که خدا رو شکر تقریبا رفع شد و دیروز توانستم بعد از شش هفت جلسه تمرین گروهی، حدود شصت دقیقه بازی کنم. گرچه هنوزم صد در صد بدنم آماده نشده، اما با قدرت برای رسیدن به آمادگی کامل تلاش می‌کنم.»

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ogqo3