پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/03 14:53
کد خبر: 10912

تارتار: در جنگی نابرابر به پرسپولیس باختیم

از نگاه سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رویارویی این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر جنگی نابرابر بوده است.

 مهدی تارتار پس از شکست 2 بر یک تیم نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم. با وجود اینکه نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند، اما همراهی‌شان به ما دلگرمی می‌داد. واقعاً شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم. ما بازی را بهتر از حریف شروع کردیم، اما وقتی گل خوردیم روحیه تیم پایین آمد. نیمه دوم را هم خوب آغاز کردیم و خوب پیش رفتیم، ولی گل دوم را خوردیم.

وی درباره عدم حضور تماشاگران و گرمای هوا و اینکه چقدر این موضوع روی عملکرد شاگردانش تأثیرگذار بود، گفت: گرما تأثیر داشت. ما همیشه عادت داشتیم با ترس وارد ورزشگاه می‌شدیم و لرزه به تن‌مان می‌افتاد، اما الان ورزشگاه خالی است. به‌هرحال این باعث می‌شود در برابر تیم‌های بزرگ به مشکل برخورد کنیم. این جنگ خیلی نابرابر است. اگر دو تیم را روی کفه ترازو بگذارید، خیلی سخت است در زمین بی‌طرف با چنین تیمی مبارزه کنید. به‌هرحال کار خیلی سخت است. این اولین باخت خانگی ما بود و مقابل هواداران‌مان شرمنده شدیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد داوری دیدار تیمش مقابل پرسپولیس هم توضیح داد: داوری مشکلی نداشت و مهدوی قضاوت خوبی داشت. صحنه گل دوم کمی مشکوک به آفساید بود، ولی فکر می‌کنم دفاع ما دچار اشتباه شد. داوری در مجموع قضاوت خیلی خوبی داشت.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lmqk3