پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 08:32
کد خبر: 11049

پاداش ذوبی‌ها توسط سخنگوی باشگاه تکذیب شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اختصاص پاداش ویژه برای دیدار مقابل فولاد را تکذیب کرد.

 تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم می‌روند. برگزاری این بازی در حالی است که گفته شد مسؤلان باشگاه ذوب‌آهن برای کسب پیروزی یا تساوی در این بازی پاداشی به ارزش 500 میلیون تومان (به طور میانگین هر نفر 10 میلیون) در نظر گرفته‌اند.

احمد جمشیدی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب‌‌آهن در گفت‌و‌گو با تسنیم در این مورد گفت: تمرینات تیم به خوبی انجام شده است و امیدواریم نتیجه خوبی گرفته شود. تیم وضعیت خوبی دارد و روز گذشته به اهواز سفر کرده است.

وی درباره حواشی به وجود آمده برای تخصیص این پاداش عنوان کرد: این موضوع را از کسانی که سؤال کنید که این خبر را اعلام کرده‌اند. وقتی این موضوع از طریق باشگاه اعلام نشده، جوسازی است و اینکه چه کسی خط می‌دهد را نمی‌دانم. این یک پاداش عادی است که در صورت پیروزی مثل همه باشگاه‌ها این کار را می‌کنیم، ولی اینکه پاداش ویژه و میلیاردی در کار باشد، نه، چنین نیست. این بازی چون خارج از خانه انجام می‌شود, در صورت برد پاداشی مثل بقیه بازی‌ها می‌دهیم.

جمشیدی در واکنش به اینکه مبلغ پاداش 500 میلیون تومان عنوان شده است, تأکید کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. مگر می‌شود این‌طور باشد؟ یک پاداش باید مصوبه هیئت مدیره داشته باشد. من تکذیب می‌کنم و چنین بحثی نبوده است. در صورت برد پاداش می‌دهیم, اما نه این‌قدر. شما می‌دانید تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان هم پاداش می‌دهند. کدام‌شان نمی‌دهند؟ ما هم قول دادیم و ان‌شاءالله در هیئت مدیره مصوب می‌کنیم تا پاداشی که در حد و شأن باشگاه باشد, پرداخت شود

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36go94