پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 14:33
کد خبر: 10797

گواردیولا: حضور بیلسا در لیگ برتر فوق‌العاده است

​پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل واتفورد به بازگشت لیدز به لیگ برتر واکنش نشان داد و در خصوص ترکیب خود در 2 بازی آینده جزیره صحبت کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل واتفورد به باشگاه لیدزیونایتد که به لیگ برتر صعود کرده تبریک گفت.

پپ اظهار داشت: تبریک می‌گویم به لیدزیونایتد، نه فقط مارسلو بیلسا زیرا که این تیم، یک تیم با قدمتی تاریخی است. پس از 16 سال موفق شد به جزیره بازگردد که این برای لیگ برتر بسیار خوب است. بیلسا فوق‌العاده است و از لحاظ تاثیرگذاری در فوتبال جزو بالاترین مربیان است. دانش او را نباید با جوایزی که دریافت کرده بسنجیم و بازیکنانی که با او کار کرده‌اند می‌دانند بیلسا چه دانشی از فوتبال را دارد.

وی در خصوص بازی برابر واتفورد نیز گفت:‌ ما نسبت به بازی مقابل چلسی چند تغییر در ترکیب‌مان ایجاد خواهیم کرد. در این 2 بازی باقی‌مانده سعی داریم که همه بازیکنان در میدان باشند.

مربی منچسترسیتی به اخراج نایجل پیرسون واکنش نشان داد و تصریح کرد: اصلا برای من ساده نیست که در مورد برکناری او صحبت کنم. به تصمیم این باشگاه احترام می‌گذارم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که نایجل عملکردی فوق‌العاده داشت. برای او بهترین آرزوها را دارم.

 

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36m7y4