پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 00:15
کد خبر: 11040

سپاهان بدون تغییر و بدون کی‌روش مقابل سایپا!

​امیرقلعه نویی از همان ترکیبی در دیدار برابر سایپا استفاده کرده که مقابل گل گهر موفق به کسب یک پیروزی مقتدرانه شد.

بر این اساس و مانند دیدار روز گذشته طلایی پوشان با ترکیب زیر راهی دیدار برابر سایپا می‌شوند:

پیام نیازمند- مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.

خط دروازه بدون تغییر به یاد خاطره خوش بازی رفت

مثل همیشه امیرقلعه نویی در دیدار برابر سایپا نیز از پیام نیازمند در چارچوب دروازه بهره برده است؛ تیمی که خاطرات خوشی را برای گلر سپاهان زنده می کند. جایی که او موفق به ثبت بیشترین دقایق گل نخوردن و عبور از سیدحسین حسینی گلر استقلال شد.

قلب خط فاعی؛ اعتماد به زوج مهدی زاده، طیبی

عزت پورقاز و گولسیانی شرایط بسیار ایده آلی را برای سپاهان در بخش دفاعی تیم ایجاد کرده بودند ولی با مصدومیت این دو بازیکن تا حدی اوضاع دفاعی طلایی پوشان متزلزل شد. حالا اما با پایان مصدومیت مهدی زاده، امیرقلعه نویی امیدوار به ساختن دوباره زوجی مستحکم است و در مقابل سایپا نیز مهدی زاده و طیبی بار دیگر در کنار هم بازی خواهند کرد.

چپ و راست خط دفاعی؛ مثل رزوهای اول فصل

در دو پست دفاع راست و چپ مانند روزهای آغازین فصل این سعید آقایی و مرتضی منصوری هستند که علیرغم داشتن رقبای سرشناس به ترکیب اصلی رسیده اند. این دو مقابل گل گهر نیز در ترکیب اصلی بودند و دوباره پس از چند ماه تشکیل دهنده های اصلی پازل خط دفاع تیم هستند.

پدیده فصل گذشته دوباره در ترکیب اصلی

کریمی فصل گذشته بهترین پاسور لیگ شد ولی در این فصل با درخشش نورافکن از ترکیب اصلی دور ماند. این دومین دیداری است که نورافکن به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و عوارض آن در ترکیب اصلی حضور ندارد و به جای نورافکن به ترکیب اصلی رسیده تا در کنار کیانی و سروش رفیعی دو عضو دیگر مثلث میانی طلایی پوشان باشند.

استنلی باز هم روی نیمکت؛ فرصت دوباره به سجاد !

در نهایت شاهد یک اتفاق مهم دیگر در بخش هجومی تیم هستیم و آن هم استفاده دوباره از سجاد شهباززاده در پست مهاجم هدف است. در واقع امیرقلعه نویی شهباززاده که در دیدارهای دوستانه نمایش های بسیار خوبی داشت و در دیدار برابر گل گهر نیز چندبار به گلزنی نزدیک شد را به استنلی کی روش که دیر به تمرینات اضافه شد، ترجیح داده است ولی مانند سابق محمد محبی و محمدرضا حسینی به ترتیب وینگرهای جپ و راست طلایی پوشان در مصاف با شاگردان ابراهیم صادقی خواهند بود.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pj6r4