سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/08/20 16:09
کد خبر: 1092

راه جدید باشگاه السد برای ایجاد آرامش

تیم السد قطر که با افت شدید روحی مواجه شده، در این هفته از مسابقات لیگ ستارگان برابر تیم القطر با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از ورزش سه؛  تیم السد برای دومین فصل پیاپی موفق نشد به فینال رقابت ها راه پیدا کند، آنها که با اقتدار فصل قبل قهرمان لیگ ستارگان شده بودند، در لیگ قهرمانان نیز درخشان بودند اما شاید کارت قرمز عجیب داور عمانی به عبدالکریم حسن در بازی رفت برابر الهلال تمام تلاش های السدی ها را بی‌ثمر کرد تا آنها علی رغم پیروزی چهار بر دو در ریاض نتوانند به مرحله بعد مسابقات صعود کنند.

السدی ها که اکنون در لیگ با دو بازی کمتر، نسبت به تیم اول یازده امتیاز کمتر دارند، وضعیت روحی نامناسبی در تیمشان شکل گرفته است. باشگاه السد که هواپیمایی قطر ایرویز اسپانسراصلی آن است از هواداران خود خواست تا با هشتگ خاصی در فضای مجازی از ستاره های تیمشان سوال بپرسند تا آنها به سوالات پاسخ بدهند و اینگونه کمی از فشار روحی روی ژاوی و بازیکنانش را کم کنند.

پس از باخت سه بر صفر السد برابر القطر، تعدادی از هواداران السد درخواست اخراج ژاوی را داشتند، با ادامه این وضعیت آنها خیلی زود جام را به الدحیل تقدیم می کنند تا رقیب این چند سال اخیرشان بتواند بازهم جام بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wog54