سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/06 13:00
کد خبر: 10076

نگرانی ذوبی‌ها برای سفر به مشهد

گفته می‌شود اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به دلیل شیوع گسترده کرونا در مشهد برای سفر به این شهر نگران هستند.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قرار است روز یکشنبه هفته آینده در مشهد به مصاف شهرخودرو برود تا اولین بازی دوران پساکرونایی خود را برگزار کند.

در این بین، شنیده می‌شود اعضای تیم ذوب‌آهن خصوصاً بازیکنان برای سفر به شهر مشهد نگرانی دارند. وضعیت شیوع کرونا در مشهد نسبت به گذشته بدتر شده و این شهر در وضعیت بحرانی قرار دارد؛ از همین رو، بخش‌های کرونای بیمارستان‌های مشهد دوباره در حال پُر شدن است و همین باعث شده تا ذوبی‌ها نگران سفر به این شهر شوند.

گفته می‌شود ذوبی‌ها به مدیران باشگاه شهرخودرو اعلام کردند چون ورزشگاه امام رضا (ع) یک مجموعه ورزشی است و فقط مختص فوتبال نیست، باید صبح روز بازی کاملاً ضدعفونی و ایزوله شود. از سوی دیگر، شنیده می‌شود ذوب‌آهن هنوز موفق نشده هتلی برای خود رزرو کند. گویا مسئولان این باشگاه اصفهانی دنبال هتلی هستند که هر بازیکن را داخل یک اتاق بفرستند، اما هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.

از طرفی، پرواز اولی که قرار بود اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن با آن راهی مشهد شوند، لغو شده و هنوز پروازی برای این تیم رزرو نشده است که آنها بتوانند به مشهد سفر کنند. با این شرایط، به نظر می‌رسد حریف تیم شهرخودرو هم از وضعیت کرونایی حاکم در این شهر ترس دارد و هم فعلاً برنامه‌های سفر خود را به صورت کامل هماهنگ نکرده است.

 

 

منبع: میزان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39amq4