پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 14:53
کد خبر: 10051

دلیل نیمکت‌نشین کردن گوندوزی از زبان آرتتا

میکل آرتتا سرمربی آرسنال پیش از شروع بازی امشب تیمش مقابل ساوتهمپتون علت نمیکت‌نشینی ماتئو گوندوزی را مسائل درونی باشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: ماتئو گوندوزی ستاره آرسنال بعد از آنکه در بازی قبلی این تیم مقابل برایتون ادعا شد او درباره میزان دستمزد خود به بازیکنان حریف فخر فروخته، در بازی امشب توپچی‌ها مقابل ساوتهمپتون نیمکت‌نشین شده و بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کند.

میکل آرتتا پیش از شروع بازی امشب آرسنال مقابل ساوتهمپتون وقتی با سوالات خبرنگاران درباره علت نیمکت‌نشینی گوندوزی مواجه شد، از مسائل درونی باشگاه به عنوان علت این تصمیم خود یاد کرد.

دیدار قبلی آرسنال مقابل برایتون با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی همراه بود. در این بازی صحنه‌ای وجود داشت که مشخص بود گوندوزی گردن نیل موپای مهاجم جنجال‌ساز برایتون را گرفته و با خشم با او صحبت می‌کند. بعد از بازی ادعا شد که گوندوزی تفاوت دستمزد خود با دستمزد بازیکنان برایتون را به رخ آنها کشیده و از آن برای تحقیر آنها استفاده کرده. به این ترتیب سیل انتقادها روانه گوندوزی شد.

اما کمتر کسی از هواداران آرسنال انتظار داشت که در بازی امشب مقابل ساوتهمپتون شاهد نیمکت‌نشینی گوندوزی باشد. در آستانه بازی امشب، آرتتا در پاسخ به سوال اسکای اسپرتز درباره نیمکت‌نشینی گوندوزی گفت:" علتش مدیریت تیم است. ما وقتی پای مسائل داخلی در میان است، به این مسائل به صورت خصوصی می‌پردازیم".

آرتتا در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" نیازهای تیم و باشگاه همیشه یکسان است. به میدان فرستادن بهترین بازیکنان که تمام هم و غم‌شان 100درصد روی پیروزی در بازی متمرکز است".

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4897k2