چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/05 08:34
کد خبر: 10037

واکنش ستاره فرانسوی به اولین هت تریک برای یونایتد

​آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از به ثبت رساندن اولین هت تریک خود برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی: آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از به ثبت رساندن اولین هت تریک خود برای این تیم ابراز خوشحالی کرد.

پیروزی سه گل منچستر یونایتد در بازی دیشب مقابل شفیلد یونایتد باعث شد که این تیم 49 امتیازی شود و همچنان برای رسیدن به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بماند.

اوله گنار سولسشر در دیدار شب منچستریونایتد مقابل شفیلد از زوج آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد در خط حمله خود استفاده کرده بود؛ دو بازیکنی که اتفاقاً عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه دادند. مارسیال موفق به ثبت هت تریک شد و راشفورد نیز دو پاس گل برای همتای خود ارسال کرد.

ستاره فرانسوی منچستریونایتد ضمن ابراز خوشحالی از به ثمر رساندن سه گل مقابل شفیلد گفت: " این یک اتفاق ویژه برای من به حساب می آمد چرا که اولین هت تریک خود را برای منچستر یونایتد به ثبت رساندم که البته امیدوارم آخرین آنها هم نباشد. با این حال پیروز شدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و حالا همه بازیکنان هیجان زده و خوشحال هستند. مطمئناً در صورت گلزنی بیشتر من تیم هم بهتر خواهد شد."

مارسیال درباره بهترین گلش در بازی دیشب مقابل سفید نیز گفت: " فکر می کنم گل سومی که با ضربه چیپ به ثمر رساندم از همه بهتر بود."

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mbz52