پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/04 05:34
کد خبر: 10014

واکنش برانکو به بازی دوستانه ایران – عمان

​برانکو که اینروزها در کرواسی بسر می برد در تلاش برای بازگشت دوباره به عمان و شروع دوباره تمرینات تیم ملی این کشور است.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: او در واکنش به بازی دوستانه با ایران که قرار بود خرداد ماه در استادیوم آزادی تهران برگزار شود، گفت: این بازی دوستانه به بهانه ویروس کرونا لغو شده است.

با توجه به اظهارنظر برانکو به نظر می رسد برگزاری بازی دوستانه دو تیم کلا لغو شده است و تاریخ جدیدی برای برگزاری این بازی دوستانه پیش بینی نشده است. در غیر اینصورت حتما برانکو به این نکته اشاره می کرد که این دیدار دوستانه مهر ماه و پیش از بازی های رسمی برگزار خواهد شد. در عین حال فدراسیون فوتبال ایران تلاش می کند تا پیش از دیدار ایران – هنگ کنگ که 17 مهر برگزار می شود دست کم یک بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال ایران تدارک ببیند.

با وجود تلاش های فدراسیون فوتبال برای تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی به نظر می رسد کار سختی پیش روی بچه های کمیته روابط بین الملل باشد. به این خاطر که خیلی از کشورها به دلیل ویروس کرونا سفر به کشورهای خارجی را برای خود محدود کرده اند. به خصوص ایران که در منطقه آسیا با این ویروس دست و پنجه نرم می کند. از سویی سفر ایران به برخی از کشورها برای انجام بازی دوستانه برای ملی پوشان چالش زا است به این خاطر که در سفر به کشور مربوطه باید 14 روز قرنطینه شوند که این فرصت آماده سازی را از تیم ملی سلب می کند.

با این حال اسکوچیچ امیدوار است این تلاش ها نتیجه دهد و دست کم یک بازی دوستانه پیش از بازی با هنگ کنگ را تجربه کند. چرا که این بازی او را به ترکیب بازی با هنگ کنگ نزدیک خواهد کرد و از سویی موجب می شود از روحیات بازیکنان شناخت کافی پیدا کند.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ndwx2