پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/04 05:30
کد خبر: 10010

اولتیماتوم آقای‌خاص به شاگردانش

​سرمربی تیم تاتنهام از نتیجه بازی شاگردانش در مصاف با رقیب همشهری و امیداور ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرنگار رصدورزشی: امید‌های تیم تاتنهام با پیروزی خانگی ۲ بر صفر این تیم مقابل وستهام و صعود این تیم به رده هفتم - در فاصله ۶ امتیازی چلسی رده چهارمی - بیشتر شد. شاگردان ژوزه مورینیو با غلبه بر حریف همشهری قعرنشین خود در دیداری که گل به خودی حریف و گل هری کین باعث برتری‌شان شد، اولین پیروزی خود در ۸ بازی اخیرش را کسب کردند. در بازی همچنین نخستین گل هر کین در سال ۲۰۲۰ به ثمر رسید.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: اول از همه باید بگویم که گرفتن هر ۳ امتیاز این بازی مهم نبود، بلکه حیاتی بود. من به بازیکنانم گفته بودم اگر این بازی را نبردیم دیگر نمی‌توانیم به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فکر کنیم. گفتم یا ۳ امتیاز را می‌گیریم یا تمام. ما در نیمه اول بیش از اندازه آهسته و قابل پیش‌بینی بازی کردیم، اما در نیمه دوم قوی‌تر و منسجم‌تر بازی کردیم.

در حالی که هفت هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، تاتنهام این شانس را دارد که هفته‌های کم‌فروغی که پیش از تعلیق لیگ داشت را جبران کند که البته این هم به لطف ویروس کرونا است که باعث ایجاد وقفه‌ای سه ماهه در لیگ برتر و به وجود آمدن فرصتی برای ریکاوری ستاره‌های مصدوم تیم شد. یکی از این بازیکنان هم هری کین بود.

کاپیتان انگلیسی تاتنهام در این باره گفت: زمانی که شما ۶ ماه خانه‌نشین هستید، احساسی که در بدو بازگشت‌تان به زمین بازی دارید بسیار مهم است. من روی فرم هستم. کلی تلاش کردم. من حالم مثل همیشه خوب است.

 

منبع: تسنیم 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j8je2