پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/04 05:18
کد خبر: 10007

صورتحساب مالی سرخابی‌ها به روز شد

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران وزارت ورزش و همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این همت و توان را گذاشتند که خصوصی‌سازی عملی شود.

مرتضی فلاح، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درخصوص برگزاری جلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه سرخابی پایتخت در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه صورتحساب‌های مالی تیم استقلال از سال 93 به بعد تصویب نشده بود در اقدام اخیر این صورتحساب‌ها مورد تصویب قرار گرفت و به روزرسانی شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه اقدامات صورت گرفته درباره مالکیت ورزشگاه شهید مرغوبکار و کمپ زنده‌یاد حجازی در حضور وزیر ورزش و جوانان تشریح و درباره اصلاح اساسنامه و افزایش سرمایه با فرمت سازمان بورس و اوراق بهادار نیز گفتگو شد تا بتوانیم برای واگذاری دو باشگاه مهیا شویم.

فلاح با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و باشگاه استقلال عزم جدی برای خصوصی‌سازی دارند خاطرنشان کرد: همه مدیران وزارت ورزش و همچنین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس این همت و توان را گذاشتند که این اتفاق عملی شود و قصد ما این است که با رعایت کلیه مقررات در موعد مقرر مراحل واگذاری سرخابی‌ها انجام شود.

 

منبع: فارس 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dnzp2