جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/28 02:43
کد خبر: 11561

فیلم تفریح الیکا عبدالرزاقی و همسرش در ترکیه + فیلم دیده نشده

ویدئویی از سفر زوج هنرمند ایرانی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی همسرش در وان ترکیه منتشر شده است که در ادامه می بینید.

الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی بازیگر معروف با انتشار ویدئویی نوشت:این ویدیو رو چند سال پیش در جشنواره ای که در شهر وان در ترکیه برگزار میشد ،درست کردیم.

 

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است. او همسر امین زندگانی است، اصالتش به رامسر بر می گردد و دو برادر دارد.

 

 

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی از دوازدهمین جشن سینمایی،تلویزیونی دنیای تصویر برای بازی در سریال قهوه تلخ - 1391
 

 

فعالیت بازیگری امین زندگانی

امین زندگانی در سال 1371 وارد دانشگاه هنر شد و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت، وی پس از آن پا به عرصه بازیگری گذاشت و در نمایش هایی مثل همسرایی مختار ، خروسک پریشان ، بازی تابلوی آخر ، به من دروغ بگو ، دو مرد بر یک نیمکت ، سرخ سوزان ، مرغ دریایی به ایفای نقش پرداخت.

 

 
امین زندگانی در سال 1392 با الیکا عبدالرزاقی بازیگر ازدواج کرده ولی این دو هنرمند هنوز صاحب فرزندی نشده اند، امین زندگانی پیش از این با مینا لاکانی بازیگر ازدواج کرد ولی بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند. الیکا عبدالرزاقی بازیگر در هجدهمین روز از مرداد 1358 متولد شده و یکی از بازیگران خوب تئاتر و تلویزیون میباشد ، او شمالی است و دو برادر دارد. 
 
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mg8b4