یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/06 04:50
کد خبر: 17036

گاف جدید جو بایدن / گاف های سریالی بایدن+فیلم

رئیس جمهور آمریکا این بار در دیدار با پاپ گاف داد.

جو بایدن چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا است. جو بایدن از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، معاون اوباما بود. جو بایدن اولین کاتولیک رومی که به مقام معاونت رئیس‌جمهور آمریکا می‌رسید تبدیل شد. جو بایدن در سال 1991 با جنگ در خلیج فارس مخالفت کرد. جو بایدن به تازگی به دلیل گاف هایی که می دهد سوژه فضای مجازی و مردم شده است. 

جو بایدن در سال گذشته چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا شد. بایدن یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی کرد.

گاف جدید جو بایدن در دیدار با پاپ

بایدن با گاف ها و سوتی هایش سوژه مردم و فضای مجازی شده است  او در حاشیه دیدار پاپ فرانسیس و بایدن رئیس جمهور آمریکا و در حالی که «جوزف بایدن» با پاپ فرانسیس در حال خداحافظی بود، در گافی بسیار عجیب گفت: «شما بازیکن بیسبال آفریقایی آمریکایی معروف در آمریکا هستید.

 

جو بایدن با یک شخص خیالی دست داد

بایدن دیروز در انتهای سخنرانی‌اش در نیوجرسی به خیال آنکه شخصی روی سن در کنارش قرار دارد، دستش را برای دست دادن با این شخص فرضی دراز کرد. 

این تنها گاف دیروز بایدن نبود و لحظاتی قبل از دست دادن با شخص خیالی هنگام سرفه دستش را جلوی دهانش برده بود. او از پله‌ها پایین رفت و با همان دست آلوده با مقامات محلی دست داد.

 

جو بایدن: ۳۶ سال معاون رئیس‌جمهور بودم

رئیس‌جمهور آمریکا در گافی جدید گفت به مدت ۳۶ سال به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا با قطار بین واشنگتن و محل زندگی‌اش در رفت و آمد بوده است.

 

هذیان و پرت و پلاگویی جو بایدن در آنتن زنده شبکه آمریکایی سی ان ان!

کاهش شدید محبوبیت جو بایدن در بین مردم آمریکا

به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی میل، نظرسنجی‌ها از کاهش شدید محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در میان مردم این کشور حکایت دارد.

نظرسنجی جدید موسسه گالوپ نشان می‌دهد که جو بایدن با تنها ۴۲ درصد محبوبیت، بیش از هر رئیس جمهور دیگری از جنگ جهانی دوم به این سو، در ۹ ماه نخست ریاست جمهوری محبوبیت خود را در بین شهروندان آمریکایی از دست داده است.

بایدن تنها در سه ماهه نخست ریاست جمهوری ۱۱.۳ درصد از محبوبیت خود را از دست داد و میزان محبوبیت وی از ۵۶ درصد به حدود ۴۴.۷ درصد رسید.

پولیتیکو: جو بایدن از الفاظ رکیک و زننده استفاده می کند

یک رسانه آمریکایی در گزارشی به استفاده مکرر «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از واژه‌های زشت و زننده پرداخته است.

پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» به نقل از مقام‌های سابق و فعلی آمریکایی گزارش داده جو بایدن دست‌کم در محافل خصوصی بارها از کلمات رکیک استفاده می‌کند.

این پایگاه خبری به برخی از الفاظی که بایدن از آنها استفاده می‌کند اشاره کرده است. خبرگزاری فارس به احترام مخاطبان از ترجمه دشنام‌هایی که ورد زبان بایدن است خودداری می‌کند.

یکی از دستیاران  رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گفته هنگامی که این فحش‌ها در حضور یک زن از زبان بایدن خارج می‌شود او حتماً عذرخواهی می‌کند.

 

یکی از دستیاران بایدن می‌گوید: «او آدمی از نسلی دیگر است اما اگر آدم‌های جوان‌تری خصوصاً زن‌ها دور و برش باشند احساسش این است که "اگر جلوی دختر یا نوه‌ خودم فحش بدهم چه حسی دارم؟" آدم معمولاً جلوی زنان و بچه‌ها فحش نمی‌دهد.»

پولیتیکو نوشته صحبت کردن بایدن با این ادبیات مسئله تازه‌ای نیست. سال ۲۰۱۰ که او معاون اول «باراک اوباما» بود یک فایل صوتی از گفت‌وگوی او با رئیس‌جمهور به بیرون درز کرد که در آن او از الفاظی زشت و زننده استفاده می‌کرد.

جو بایدن در جریان رقابت انتخاباتی با دونالد ترامپ هم چندین بار از زبان عامیانه و الفاظ سطح پایین با رقیبش استفاده کرد.

در آن زمان، عده‌ای از طرفداران جو بایدن دلیل استفاده او از این ادبیات را جذب رأی از سوی کسانی عنوان می‌کردند که شیفته ادبیات غیررسمی و محاوره‌ای ترامپ بودند.

جو بایدن

قبل از بایدن، دونالد ترامپ هم رئیس‌جمهوری بود که استفاد‌ه‌اش از الفاظ نامتعارف و رکیک بارها جنجال آفریده بود.

پنج سال پیش برای نخستین بار یک فایل ویدئویی قدیمی از «دونالد ترامپ» منتشر شد که موجی از انتقادات علیه او به راه انداخت.

در آن فیلم ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در بخش‌های دیگر این فایل ویدئویی از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان استفاده می‌کند. وی همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب جنسی یک زن اشاره می‌کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2l5one